Kæft det er hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

mama09

Latifa er virkelig ramt... Hun fik skoldkopper i onsdags, vi tænkte jubiiiii - så er det overstået snart..

Tordag blev hun passet 2 timer hos svigermor om aften.. Abdi skulle hente noget familie ved færgen, jeg skulle på job.

Da jeg fik fri kl 20, ringede min mobilos det var en falskredder der fortalte Latifa var med Ambulancen og jeg kunne møde dem ved børneafd på sygehuset..

Fik ikke mere afvide, allle tanker fløj gennem mit hovede, ringede til Abdi, men han var 20 km væk fra Aalborg.

Jeg hoppede ind i en tilfældig taxa, sagde jeg kun havde 50 kr, men skulle på sygehuset NU, han sagde løft røven (så tæller den ikke) og så kørte han som et lyn op på sygehuset.. Han fik de 50 kr, jeg havde sort   MIN HELT den dag!

Var der 3 min før ambulancen, fuck 3 min er laaang tid

Så kom de og jeg fik hende i mine arme.. Min svigermor var med, og fortalte hun troede hun var ved at dø, hun havde dog "bare" haft feberkramper...

Vi kom ind, hun blev tjekket og de fandt ud af hun også havde mellemøres betændelse... Vi tog hjem 3 timer efter, vi fik tilbudt at sove derude, men mig og sygehuse nej tak..

Så nu har hun sovet siden torsdag aften, vågner en gang imellem og drikker.. Hun spiste lidt igår.. Idag er hun så hævet i ansigtet, hun ikke kan se ude af øjene..

Vi er lige kommet hjem fra vagtlægen, som sagde det var pga. skolkopperne, men vi skulle regne med hun vil ha høj feber de næste 2- 3 dage.. PUHA DET ER HÅRDT, at se din prinsesse bare ligge der....

Hun har aldrig været syg før (jo forkølet) men ellers ikke!

Skulle bare lige af med det, fuck det tager bare ens kræfter for jeg kan slet ikke sove, bare kigge på hende.... Men os mødre har sgu overnaturlige krafter når det handler om vores børn

God weekend..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

TbCp

Nej puha en forskrækkelse
Og stakkels din svigermor at hun troede Latifa var ved at dø... hun må da have været mindst lige så bange som dig

Rigtig god bedring med hende!

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Den taxachauffør er skismer en god mand! Sådan, lige når man behøver det!

Og sikke en forfærdelig måde at være på vej til sygehuset i uvished.
Jeg tror sgu næsten jeg havde kunnet kaste op af bare ængstelse.

Godt at det "bare" var feberkramper. Selvom det da virkelig ogå er en ubehagelig ting. Jeg håber aldrig selv at opleve det, for så tror jeg virkelig, at jeg ville panikke.

Det er synd at lille Latifa, skal have det sååå skidt.
RIGTIG GOD BEDRING MED HENDE!
Og ja, en mor er lidt af et super-menneske, når det er krævet og nødvendigt!

Knus herfra

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Hov, kom lige til at lave duble-up....

Anmeld

19. juni 2010

msax

Puha for en forskrækkelse - godt der findes svigermødre der kan tage affære, falkmænd og HELTEmodige taximænd.

Jeg håber lillepigen hurtigt kommer ovenpå - der er ikke noget mere hårdt end når ens børn har ondt og er syge.

Sender jer de bedste tanker. SMIL fra Mette 33+3

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

Føj da!!! God bedring med hende!

Godt taxachaufføren var en rar mand, men det synes jeg nu ofte de er i Aalborg... Er af og til blevet kørt helt hjem, selv om jeg sagde, at jeg bare skulle så langt som muligt for den 50'er jeg havde på mig. De syntes ikke om, at jeg skulle gå det sidste stykke alene om natten...

Håber snart Latifa får det bedre, så du kan lægge bekymringen lidt på hylden og få hvilet lidt. Emma er osse syg i dag, det er bare ikke rart!

Anmeld

19. juni 2010

anna-jonas

Den lille stakkel................der er nogle børn der bliver utroligt medtagne af det skidt. Håber snart at hun er sit sædvanlige glade og nysgerrige jeg.

Sikke en masse tanker der må ha' fløjet gennem hovedet på dig Trine.................det må ha' været rigtig hårdt. Husk lige at få det talt godt igennem, så det ikke sidder i dig for længe.

God bedring.

Anmeld

19. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Latifa er virkelig ramt... Hun fik skoldkopper i onsdags, vi tænkte jubiiiii - så er det overstået snart..

Tordag blev hun passet 2 timer hos svigermor om aften.. Abdi skulle hente noget familie ved færgen, jeg skulle på job.

Da jeg fik fri kl 20, ringede min mobilos det var en falskredder der fortalte Latifa var med Ambulancen og jeg kunne møde dem ved børneafd på sygehuset..

Fik ikke mere afvide, allle tanker fløj gennem mit hovede, ringede til Abdi, men han var 20 km væk fra Aalborg.

Jeg hoppede ind i en tilfældig taxa, sagde jeg kun havde 50 kr, men skulle på sygehuset NU, han sagde løft røven (så tæller den ikke) og så kørte han som et lyn op på sygehuset.. Han fik de 50 kr, jeg havde sort   MIN HELT den dag!

Så kom de og jeg fik hende i mine arme.. Min svigermor var med, og fortalte hun troede hun var ved at dø, hun havde dog "bare" haft feberkramper...

Vi kom ind, hun blev tjekket og de fandt ud af hun også havde mellemøres betændelse... Vi tog hjem 3 timer efter, vi fik tilbudt at sove derude, men mig og sygehuse nej tak..

Så nu har hun sovet siden torsdag aften, vågner en gang imellem og drikker.. Hun spiste lidt igår.. Idag er hun så hævet i ansigtet, hun ikke kan se ude af øjene..

Vi er lige kommet hjem fra vagtlægen, som sagde det var pga. skolkopperne, men vi skulle regne med hun vil ha høj feber de næste 2- 3 dage.. PUHA DET ER HÅRDT, at se din prinsesse bare ligge der....

Skulle bare lige af med det, fuck det tager bare ens kræfter for jeg kan slet ikke sove, bare kigge på hende.... Men os mødre har sgu overnaturlige krafter når det handler om vores børn

God weekend..

sikke en omgang!

Nikoline´s fætter har lige haft feberkramper.... De troede også at han var død... det er skrækkeligt.... Og faktisk er det mest for forældrenes skyld at man bliver tilbudt overnatning... fordi det kan være svært at finde ro hvis man har oplevet feberkrampen....

jeg håber Latifa snart er ovenpå... det er bare ikke sjovt når de små er syge!

Anmeld

19. juni 2010

sarahb

Trinehw skriver:

God weekend..

ej søde hvor må det have været et chok for dig og svigermor.. puha.. mn godt det ikke var værre..
Ej vi har også været der med de skoldkopper og det er mega hårdt, virkelig.. isaac var også ret ramt i ansigtet.. puha, man er så magtesløs..

Jeg håber snart prinsessen får det bedre..

Sender jer en kæææmpe krammer fra os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.