Mødte lige Michella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

TbCp

Det var altså lidt sjovt.... mødte hende lige i Rosengårdcentret... og selvom vi har gået på pæd. sem. sammen i 3 1/2 år var det altså lille smukke Carla jeg så og genkendte først

Så hende og tænkte "hov det er da Carla"... nå ja så måtte mor og far jo nok også være der hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

JustAnotherName

Haha, ja det er da lidt skægt, at det er Super-Carla, der fangede din opmærksomhed og genkendelse først.

Men nu er det o også i højeste grad børnene, som vi fremviser uge efter uge herinde. Jeg tror måske nok også, at der er flere NSére, som jeg først ville genkende udfra deres barn/børn, inden forældrene.

Især fædrene, har jeg slet ikke styr på hele vejen rundt udseendesmæssigt.
Måske man burde lave en billederunde som hedder "Se min far" og "Se min mor", så man fik mere ansigt på dem.

Men det er jo ISÆR børnene, der er dejlige at se, og følge, mens de vokser sig større...

Jeg bliver personligt ikke meget større og dygtigere.... Vist kun tungere og mere rynket. Så det er ikke værd at følge med i. Og jeg lader hellere end gerne genkendelsen hvile på Bianca og Celina's skuldre     

Anmeld

19. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Haha, ja det er da lidt skægt, at det er Super-Carla, der fangede din opmærksomhed og genkendelse først.

Men nu er det o også i højeste grad børnene, som vi fremviser uge efter uge herinde. Jeg tror måske nok også, at der er flere NSére, som jeg først ville genkende udfra deres barn/børn, inden forældrene.

Især fædrene, har jeg slet ikke styr på hele vejen rundt udseendesmæssigt.
Måske man burde lave en billederunde som hedder "Se min far" og "Se min mor", så man fik mere ansigt på dem.

Men det er jo ISÆR børnene, der er dejlige at se, og følge, mens de vokser sig større...

Jeg bliver personligt ikke meget større og dygtigere.... Vist kun tungere og mere rynket. Så det er ikke værd at følge med i. Og jeg lader hellere end gerne genkendelsen hvile på Bianca og Celina's skuldre     

Ja det kunne da være der skulle laves sådan en far-tråd

Og nej det er nok ungerne der bliver større og dygtigere for hver dag

Anmeld

19. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det var altså lidt sjovt.... mødte hende lige i Rosengårdcentret... og selvom vi har gået på pæd. sem. sammen i 3 1/2 år var det altså lille smukke Carla jeg så og genkendte først

Så hende og tænkte "hov det er da Carla"... nå ja så måtte mor og far jo nok også være der hihi

hi hi... ej hvor sjovt! :0) og hyggeligt!

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Ha ha ha ja det var lidt skægt!!! Og jeg var så tæt på at sige Hej Liva men hun ville nok have gloet rimelig underligt på mig. he he

Anmeld

20. juni 2010

Vinker

TbCp skriver:

Vidste slet ikke at I har læst sammen - man lærer noget nyt hver dag ;)

Hihi ja sjovt det var Carla-musen du først genkendte. Hun er nu også en smuk lille pige som sikkert stjæler MEGET opmærksomhed ;)

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Vidste slet ikke at I har læst sammen - man lærer noget nyt hver dag

Hihi ja sjovt det var Carla-musen du først genkendte. Hun er nu også en smuk lille pige som sikkert stjæler MEGET opmærksomhed

Årh det var sødt sagt Rikke  Tak. Vi var lige nede ved Caspers forældre i går og så ville Caspers mor have et nyt billede af Carla på sin mobil (hun har hende som baggrundsbillede) og så tog Caspers lillebror et af hende med mobilen og så kunne jeg se at han OGSÅ havde hende som baggrund. Så sagde jeg: Og du har hende også på mobilen" og så svarede Caspers mor: Ja vidste du ikke Carla havde en hel fanklub??  Det BURDE jeg da også have vidst! De elsker hende bare så meget. Det er skønt!

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Årh det var sødt sagt Rikke  Tak. Vi var lige nede ved Caspers forældre i går og så ville Caspers mor have et nyt billede af Carla på sin mobil (hun har hende som baggrundsbillede) og så tog Caspers lillebror et af hende med mobilen og så kunne jeg se at han OGSÅ havde hende som baggrund. Så sagde jeg: Og du har hende også på mobilen" og så svarede Caspers mor: Ja vidste du ikke Carla havde en hel fanklub??  Det BURDE jeg da også have vidst! De elsker hende bare så meget. Det er skønt!

Åh hvor sødt - det ER bare rørende at mærke og se hvordan andre også er helt tosset med ens barn. En super varm følelse!

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Åh hvor sødt - det ER bare rørende at mærke og se hvordan andre også er helt tosset med ens barn. En super varm følelse!

Ja jeg bliver også bare så glad hver gang og man kan virkelig mærke at det er ægte kærlighed. Caspers lillebror havde skrevet på facebook til mig at det havde været lidt svært at tage af sted når nu hans dejlige niece havde været der. Han elsker hende bare så meget. Og det er det samme med Caspers forældre. De er bare helt skudt i hende. De har været her mange gange hvor de bare lige skulle se hende og så kørte de igen for de skulle nå noget. He he. Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.