middagsluren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

NinaNymannMadsen

ja nu er min datter snart 1 år gammel kun en uge til hun fylder.

hun har fundet ud af at sætte sig op i sin barnevogn og så griner hun over hele hovedet, og hun vil da bare slet ikke sove, hvad skal man dog gøre med sådan et barn hun har været vågen siden klokken 05:15 og har ikke sovet siden over hovedet.

hjælp hvad skal jeg gøre ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

LLN

Jeg regner med at hun har sele på, så lad hende sidde og hold øje med hende uden hun opdager dig. Min søn gjorde det samme og efter et par minutter lagde han sig ned og sov.

Hvis hun er ked af det så gå hen til hende læg hende ned og sig at hun skal sove og gå så igen. Det kan godt være at du skal gentage det mange gange.

Anmeld

19. juni 2010

NinaNymannMadsen

LLN skriver:

Jeg regner med at hun har sele på, så lad hende sidde og hold øje med hende uden hun opdager dig. Min søn gjorde det samme og efter et par minutter lagde han sig ned og sov.

Hvis hun er ked af det så gå hen til hende læg hende ned og sig at hun skal sove og gå så igen. Det kan godt være at du skal gentage det mange gange.

tør ikk lægge hende i barnevognen uden sele hvis jeg ikke hele tiden er der.

men det er da værd at prøve.

må se om det hjælper.

Anmeld

19. juni 2010

TbCp

Astasmor skriver:

tør ikk lægge hende i barnevognen uden sele hvis jeg ikke hele tiden er der.

men det er da værd at prøve.

må se om det hjælper.

Jeg tror ikke hun mente at du skulle tage selen af. Tror bare hun mente at når hun HAR sele på skal du bare lade hende sidde og så hold øje med hende uden hun kan se dig.

Det gjorde vi også da Liva begyndte at sætte sig op hver gang hun skulle sove. Vi lod hende sidde.
Ind imellem faldt hun i søvn siddende og så kunne vi lægge hende ned.
Jeg gad ikke blive ved med at gå ud og ligge hende ned for til sidst syntes hun jo nærmest det var en leg

Anmeld

19. juni 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Jeg tror ikke hun mente at du skulle tage selen af. Tror bare hun mente at når hun HAR sele på skal du bare lade hende sidde og så hold øje med hende uden hun kan se dig.

Det gjorde vi også da Liva begyndte at sætte sig op hver gang hun skulle sove. Vi lod hende sidde.
Ind imellem faldt hun i søvn siddende og så kunne vi lægge hende ned.
Jeg gad ikke blive ved med at gå ud og ligge hende ned for til sidst syntes hun jo nærmest det var en leg

ved godt det var det hun mente, ville bare sige at jeg aldrig lader hende ligge uden selen.

prøved lidt i dag men det hjalp ikke men kan være fordi hun var for overgiret i forvejen, men hun falt i søvn senere og nu er hun lige blevet puttet i seng.

men må bare prøve igen imorgen jo. det hjælper jo ikke bare at prøve en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.