Jeg er nu blevet ejer af en HTC Desire.. Hjælp søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Mira0911

Jeg ville jo ud og købe en Iphone, det må de ikke sælge i butikkerne mere uden abbonnement..

Så fandt jeg en HTC Desire... Den er godt nok noget forvirrende.. Sådan er det jo når man får ny mobil...

Jeg købte noget tilbehør til HTC'en... Noget Invisible Shielo By Zagg...

Noget film noget der kan ligges på tlf'n så den er lidt bedre beskyttet, sådan forstod jeg det hvert fald på ekspedienten...

Dertil følger der noget Zagg Spray med, en sort tingest... Hvordan filan fungere det så? Med at få på og det spray?

Håber nogen kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Mira0911

Op...

Anmeld

19. juni 2010

Sisley

Sprayen er til at gøre skærmen fuldstændig ren med, så der ikke er fedt eller andet gris på, når du skal sætte filmen på. Du rengør altså først skærmen og derefter monterer du filmen ved at fjerne beskyttelsesfilmen fra filmen uden at sætte støvkorn eller fedtfingre på bagsiden, for det vil blive mega synligt! Du har kun ét forsøg til at placere den på skærmen, så det er med at være omhyggelig

Køb evt. en Optionel Pouch på HTCs hjemmeside under tilbehør-shop. Den er rigtig god og koster vist omkring kr. 200.

Held & lykke

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Sisley skriver:

Sprayen er til at gøre skærmen fuldstændig ren med, så der ikke er fedt eller andet gris på, når du skal sætte filmen på. Du rengør altså først skærmen og derefter monterer du filmen ved at fjerne beskyttelsesfilmen fra filmen uden at sætte støvkorn eller fedtfingre på bagsiden, for det vil blive mega synligt! Du har kun ét forsøg til at placere den på skærmen, så det er med at være omhyggelig

Køb evt. en Optionel Pouch på HTCs hjemmeside under tilbehør-shop. Den er rigtig god og koster vist omkring kr. 200.

Held & lykke

Optionel Pouch hvad er det?

Mon ikke det lykkes... :O)

Anmeld

19. juni 2010

Sisley

MoarJ skriver:

Optionel Pouch hvad er det?

Mon ikke det lykkes... :O)

Det er et lille etui

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Sisley skriver:

Det er et lille etui

Købte faktisk et itui med det samme igår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.