sær fornemmelse i understellet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

NoName

Hej Piger...

Ja, nu spør' jeg nok rigtig dumt, men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg har specielt inden for den sidste uges tid haft det super underligt meget svært at sætte ord på, men jeg prøver.

En underlig murren i understellet, en sær ømhed/trætheds fornemmelse i lænden og den der fornemmelse af at lige om lidt så kommer mens????  Maven bliver ikke hård som sten og fornemmelsen er ikke forbigående, nærmere sådan lidt konstant eller mere eller mindre mærkbar hele dagen. Det gør ikke ondt, bare sådan en irreterende følelse, der påvirker min dag. Jeg sover elendigt om natten og er monster træt hele dagen

Var til 3. læge undersøgelse i onsdags, lægen mener at hun står fast med hovedet nu. Hvilket jeg synes er meget tidligt.

Har i også haft det sådan, hvad kan det være???

fra Majken 34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

NoName

77 har læst ?? tak for hjælpen

Anmeld

23. juni 2010

<3

noname skriver:

77 har læst ?? tak for hjælpen

Ved ikke hvad det kan være. måske er det "bare" at hun står fast. Har ikke selv oplevet det du nævner.

Men jeg syntes at de sidste uger var strenge mht. alt så måske...

Anmeld

23. juni 2010

Miss.Sunshine

noname skriver:

Hej Piger...

Ja, nu spør' jeg nok rigtig dumt, men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg har specielt inden for den sidste uges tid haft det super underligt meget svært at sætte ord på, men jeg prøver.

En underlig murren i understellet, en sær ømhed/trætheds fornemmelse i lænden og den der fornemmelse af at lige om lidt så kommer mens????  Maven bliver ikke hård som sten og fornemmelsen er ikke forbigående, nærmere sådan lidt konstant eller mere eller mindre mærkbar hele dagen. Det gør ikke ondt, bare sådan en irreterende følelse, der påvirker min dag. Jeg sover elendigt om natten og er monster træt hele dagen

Var til 3. læge undersøgelse i onsdags, lægen mener at hun står fast med hovedet nu. Hvilket jeg synes er meget tidligt.

Har i også haft det sådan, hvad kan det være???

fra Majken 34+3

Mit bud er at din baby har sat sig fast og at det hele giver sig nu fordi din fødsel nærmer sig

Sådan havde jeg det nemlig også i min graviditet.

Anmeld

23. juni 2010

Sirimor

Jeg kan helt genkende din beskrivelse. Jeg er selv 33+1. Min læge mente at det kunne skyldes:

1) barnets hoved der rammer mod de nederste dele af understellet.

2) symfysen der giver sig.

3) en smule begyndende bækkenbundsløsning.

Jeg har selv lige fået en helt ny seng (tempur) og kan virkelig mærke i min krop at den hjælper til at jeg ikke har så ondt. Så for mit vedkommende tror jeg at generne skyldes dels et ømt bækken og dels nogle ømme muskler.

Du kunne overveje en god gang gravidmassage og se om det løsner lidt op?

Ps. jeg kender godt den med, at det er øv, at en masse læser ens indlæg men ikke besvarer. Jeg tror mest at det handler om, at man ikke ved, hvad man skal skrive, da der kan være mange grunde til graviditetsgener.

Anmeld

23. juni 2010

NoName

1000 Mange tak for jeres svar, jeg satser på at det er fordi hun står nede i bæknet og det så småt er ved at gøre klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.