påklædnind når man er 3 dage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

nuggie

VI skal til blodprøve ud her om kort tid. og jeg synes godt nok at det er svært at finde ud af hvormeget tøj man skal give sådan en lille str.  på. Hun er 3 dage.  det blæser og lidt koldt her nede på lolland, men hvor meget tøj skal hun så have på?

hun har en body og en heldragt på i forvejen, giver man hend så bare en dyne over i sin autostol? eller skal hun også have noget overtøj på? vi har en plysdragt, men det virker lidt meget, vi har jo også bluser og sutsko.. og hvad med hue? 

jeg føler mig totalt på ba bund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Chalala85

Jeg ville give hende hue og sutsko og så en dyne eller fleecetæppe på. Tag en trøje med for en sikkerhedsskyld og så mærk hende på brystet og hovedet så hun ikke bliver for varm eller kold

Anmeld

19. juni 2010

Vidunderligeunger

jeg ville give hende hue (meget vigtigt), sutsko og en jakke/fleece trøje lignende ting på. du får lige et billede af hvordan alberte er pakket ind... Hun har lamgærmetbody, bukser, strømper og vamset jakke på og hue når vi skal ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2010

nuggie

1000 tak for svar

jeg synes godt nok det er svært at finde ud af jeg havde troet at et lille sommerbarn bare skulle have en body på, men det er jo lige den slags vejr vi har for tiden

jeg må jo prøve mig lidt frem, men man vil helst ikke have at de bliver syge, enten af at have det for varmt eller for koldt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.