Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af en tråd oprettet af Caroline86 vil jeg opfordre jer til at lægge billeder ind af jeres sovende børn med deres bamser. Det ser så sødt ud! Jeg lægger ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det her er det nærmeste jeg kommer
Mor til David skriver: Det her er det nærmeste jeg kommer
Ha ha ha hvor er han sød!!! Sådan ligger vores datter også tit. Vi griner af hende hver gang!
Jamen for søren! Jeg har da slet ingen billeder af Liam der sover i hans seng! Jeg må igang i aften, lige nu sover han en lur i barnevognen, godt nok med ynglingsbamse, men tror ikke jeg kan skrue kameraet helt derned
Line&Liam skriver: Jamen for søren! Jeg har da slet ingen billeder af Liam der sover i hans seng! Jeg må igang i aften, lige nu sover han en lur i barnevognen, godt nok med ynglingsbamse, men tror ikke jeg kan skrue kameraet helt derned
Ha ha ha nej det er lige med at være forsigtig så man ikke vækker dem. Hi hi
michella80 skriver: Ha ha ha nej det er lige med at være forsigtig så man ikke vækker dem. Hi hi
Juhuuu jeg var heldig Hvis han vågner så er det jeres skyld
Man kan liiige skimte ormen til højre
michella80 skriver: Inspireret af en tråd oprettet af Caroline86 vil jeg opfordre jer til at lægge billeder ind af jeres sovende børn med deres bamser. Det ser så sødt ud! Jeg lægger ud!
Sødt! Jeg kan bare ikke få min datter til og sove på siden - gør hun selv det, eller lægger du hende i den stilling? Hmm, det kommer nok...
michella80 skriver: Ha ha ha hvor er han sød!!! Sådan ligger vores datter også tit. Vi griner af hende hver gang!
Pladsbesparende
BabyStella! skriver: Sødt! Jeg kan bare ikke få min datter til og sove på siden - gør hun selv det, eller lægger du hende i den stilling? Hmm, det kommer nok...
Det gør hun selv. Det er også først noget hun er begyndt på for et par måneder siden.
Mor til David skriver: Pladsbesparende
ha ha ha ja og trygt for så bliver de omsluttet af sengen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128