Ja det er jeg osse med på 
Jeg har ikke fået fundet ud af det med portoen endnu, da jeg arbejder meget disse dage.
Men jeg opdagede lige, at "betrækket" (du ved, den der sorte overtræks-stof-tingest, som sidder ved øret på høretelefonen), var hullet på den ene. Den gik bare mere i stykker, da jeg ville sætte den på plads, så jeg endte altså med at pille den helt af.... Så høretelefonerne har altså kun betræk på det ene øre nu.
Det er blot en lille detalje, og ændrer jo ingenting ved funktionaliteten, men det skal selvfølgelig nævnes! Bortset fra det, virker den helt som den skal!
Så hvis du vil give 140 kr, så betaler jeg resten af portoen ....uden helt at vide helt hvad det løber op i, for den vejer da alligevel lidt, sådan én! 
Du kan bare sende mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg mine konto-oplysninger tilbage til dig. Hvis du så får overført pengene idag, så tager jeg på posthuset og får den sendt afsted til dig imorgen middag 
Jeg er på arbejde indtil klokken 23:15 i aften, så det er derfor der måske går lidt tid, før jeg svarer dig....
Mvh. Katrine.
Anmeld