Baby-lytter sælges - Hør din baby i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. juli 2010

Tama

Hejsa 

Vil du sælge den for 130 inkl porto ?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

JustAnotherName

Tama skriver:

Hejsa 

Vil du sælge den for 130 inkl porto ?

Knus Tanja

Arhhh.....

Jeg skal lige finde ud af, hvor meget portoen kommer til at lyde på.
Vi kan jo evt. deles om porto-udgifterne ?!?

Anmeld

8. juli 2010

Tama

Ja det er jeg osse med på 

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

fed tingest! Havde jeg været gravid, så havde jeg købt den med det samme!

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Ups!

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Ja det er jeg osse med på 

Jeg har ikke fået fundet ud af det med portoen endnu, da jeg arbejder meget disse dage.

Men jeg opdagede lige, at "betrækket" (du ved, den der sorte overtræks-stof-tingest, som sidder ved øret på høretelefonen), var hullet på den ene. Den gik bare mere i stykker, da jeg ville sætte den på plads, så jeg endte altså med at pille den helt af.... Så høretelefonerne har altså kun betræk på det ene øre nu.

Det er blot en lille detalje, og ændrer jo ingenting ved funktionaliteten, men det skal selvfølgelig nævnes! Bortset fra det, virker den helt som den skal!

Så hvis du vil give 140 kr, så betaler jeg resten af portoen ....uden helt at vide helt hvad det løber op i, for den vejer da alligevel lidt, sådan én!

Du kan bare sende mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg mine konto-oplysninger tilbage til dig. Hvis du så får overført pengene idag, så tager jeg på posthuset og får den sendt afsted til dig imorgen middag

Jeg er på arbejde indtil klokken 23:15 i aften, så det er derfor der måske går lidt tid, før jeg svarer dig....

Mvh. Katrine.

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Hov, en fejl at den lavede mit svar flere gange...

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

linselouise skriver:

fed tingest! Havde jeg været gravid, så havde jeg købt den med det samme!

Ja, den er ret smart. Jeg har også haft det hyggeligt, da jeg var gravid, med at ligge og lytte til alle lydene derinde.
Men det kræver lige lidt tålmodighed, at finde frem til baby's hjerte, så man tydeligt kan høre det. Og at adskille det fra andre lyde i starten ....f.eks. når ens egne tarme lige laver en "buuurgp"-lyd  

Jeg kan se, at de også sælger træ-stetoskoper i butikkerne ....sådan nogle som jordermødrene også har. Men det er jo ikke ret spændende for én selv, da det er umuligt at få øret derud, mens den hviler mod ens egen mave   ...Så sådan én er vist kun til glæde for andre.

Men med en baby-lytter kan både far, mor og søskende lytte med 

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

JustAnotherName skriver:

Ja, den er ret smart. Jeg har også haft det hyggeligt, da jeg var gravid, med at ligge og lytte til alle lydene derinde.
Men det kræver lige lidt tålmodighed, at finde frem til baby's hjerte, så man tydeligt kan høre det. Og at adskille det fra andre lyde i starten ....f.eks. når ens egne tarme lige laver en "buuurgp"-lyd  

Jeg kan se, at de også sælger træ-stetoskoper i butikkerne ....sådan nogle som jordermødrene også har. Men det er jo ikke ret spændende for én selv, da det er umuligt at få øret derud, mens den hviler mod ens egen mave   ...Så sådan én er vist kun til glæde for andre.

Men med en baby-lytter kan både far, mor og søskende lytte med 

Hmm ja, hvorfor findes der egentlig ikke sådan nogle bøjelige stetoskoper, så mor også kan lytte i den? Det havde været smart!

Anmeld

9. juli 2010

Tama

JustAnotherName skriver:

Jeg har ikke fået fundet ud af det med portoen endnu, da jeg arbejder meget disse dage.

Men jeg opdagede lige, at "betrækket" (du ved, den der sorte overtræks-stof-tingest, som sidder ved øret på høretelefonen), var hullet på den ene. Den gik bare mere i stykker, da jeg ville sætte den på plads, så jeg endte altså med at pille den helt af.... Så høretelefonerne har altså kun betræk på det ene øre nu.

Det er blot en lille detalje, og ændrer jo ingenting ved funktionaliteten, men det skal selvfølgelig nævnes! Bortset fra det, virker den helt som den skal!

Så hvis du vil give 140 kr, så betaler jeg resten af portoen ....uden helt at vide helt hvad det løber op i, for den vejer da alligevel lidt, sådan én!

Du kan bare sende mig en personlig besked med din adresse, så sender jeg mine konto-oplysninger tilbage til dig. Hvis du så får overført pengene idag, så tager jeg på posthuset og får den sendt afsted til dig imorgen middag

Jeg er på arbejde indtil klokken 23:15 i aften, så det er derfor der måske går lidt tid, før jeg svarer dig....

Mvh. Katrine.

Super 

Har sendt dig en privat besked 

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.