Den nye Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Vingummien

Lige et par fine billeder af Emil med hans nye hår

En rigtig mors dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

grinbidderen

nej hvor er han bare rigtig nuttet med det nye hår men det er lidt underligt at vende sig til at det er Emil når man er vandt til det lange hår men flot er han den lille charmer.. kunne være hyggeligt at se valdemar og emil lege sammen..

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Æjhh, hvor er han dog skøn. Er især vild med det første foto. Han ser så sød, fræk og DRENGET ud med sit nye hår, og ikke mindst i fodboldtrøje 

Anmeld

19. juni 2010

anna-jonas

Emil er jo blevet en stor dreng........................det er ligesom at det baby'et er gået lidt af ham, efter han har fået nyt hår................................eller måske mere korrekt, har mistet det gamle.

Anmeld

19. juni 2010

Barbamama

Nej hvor er han fin!! Det klæder ham da helt vildt! Nu ser han endnu mere fræk ud! Ha ha ha

Anmeld

19. juni 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

nej hvor er han bare rigtig nuttet med det nye hår men det er lidt underligt at vende sig til at det er Emil når man er vandt til det lange hår men flot er han den lille charmer.. kunne være hyggeligt at se valdemar og emil lege sammen..

Ja det kunne det. Træls der er så langt Men som vi vist har snakket om så skal vi da mødes engang hvor jeg kommer til sjælland, hvis du ik kommer til jylland inden

Anmeld

19. juni 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Nej hvor er han fin!! Det klæder ham da helt vildt! Nu ser han endnu mere fræk ud! Ha ha ha

Han er blevet frækkere

Anmeld

19. juni 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Emil er jo blevet en stor dreng........................det er ligesom at det baby'et er gået lidt af ham, efter han har fået nyt hår................................eller måske mere korrekt, har mistet det gamle.

JA, en stor dreng. Godt han stadig bruger sut el ville jeg da ik kunne kende min lille skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.