pas endelig på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

louise8723

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

mariamiss6

Pew 9 styks alligevel, det var mange synes jeg...

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Ja for dælen det er mange.. Måske jer der køber meget skal til at finde flere forskellige leverandøre, hvis lererandørerne stikker jer..

Anmeld

18. juni 2010

CS

Stumpen skriver:

Ja for dælen det er mange.. Måske jer der køber meget skal til at finde flere forskellige leverandøre, hvis lererandørerne stikker jer..

Tja eller måske skulle kagebagerne gøre deres buisness lovlig

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

ChristinaS skriver:

Tja eller måske skulle kagebagerne gøre deres buisness lovlig

Ikke for min skyld  Det er helt op til dem selv... Med de priser jeg har på fornemmelsen de tager for en kage, så er det vist småpenge de sidder tilbage med, når marterialerne er betalt, så det kan jeg ikke få ondt i rumpen af...

Anmeld

18. juni 2010

CS

Stumpen skriver:

Ikke for min skyld  Det er helt op til dem selv... Med de priser jeg har på fornemmelsen de tager for en kage, så er det vist småpenge de sidder tilbage med, når marterialerne er betalt, så det kan jeg ikke få ondt i rumpen af...

næh tænker også rent hygiejne og smitte fare, når man har med madvare at gøre

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

ChristinaS skriver:

næh tænker også rent hygiejne og smitte fare, når man har med madvare at gøre

Ja det er så en anden snak.. Men må erkende at jeg ikke har tænkt over den del inden den blev bragt op herinde i en anden tråd.. Men altså så kan man jo aldrig bage en kage til nogen -heller ikke os der kun kan finde ud af en gulerodskage med osteglasur

Anmeld

18. juni 2010

CS

Stumpen skriver:

Ja det er så en anden snak.. Men må erkende at jeg ikke har tænkt over den del inden den blev bragt op herinde i en anden tråd.. Men altså så kan man jo aldrig bage en kage til nogen -heller ikke os der kun kan finde ud af en gulerodskage med osteglasur

Et er at bage en kage, noget andet er i mine øjne at bage kager til betalende kunder. Det er jo noget af et ansvar man har mellem hænderne i tilfælde af madforgiftning...

Tror bare der er mange ting man glemmer når man slå sig løs med en bi indtægt eller hobby... og det er SÅ træls at stå med håret i postkassen. Men godt det bliver bragt på banen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.