Nu vi er ved job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Svei

Frk.Sommerfugl skriver:

Du får stort set det samme som en pædagog - mener det er omkring de 130 en medhjælper får og en pædagog ca. 150 - altså i Århus. Det varierer jo fra by til by..

Virker hel åndsvagt at man får det samme som uddannet...så kunne man have sparet sig den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

LifeIsGreat

Yrsa skriver:

Virker hel åndsvagt at man får det samme som uddannet...så kunne man have sparet sig den...

Ja det kan du have ret i, men vil nu ik have været den foruden. Det er sgu ik pga. pengene man skal vælge den

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Må lige tilføje at man slet ik får det samme som medhjælper som man gør som pædagog. Jeg fik 113 som medhjælper og røg så op på omkring 140 som pædagog

Og du synes at 27 kr. i forskel er meget eller hvad??? Synes det er komplet latterligt, at én med en 3½ årig uddannelse kun får 27 kr mere i timen end en medhjælper.. groteskt...

Grundlønnen for en medhjælper var i 2008 22.600 og for en pædagog var den 24.700 på fuld tid ifølge danmarks statistik..

Anmeld

19. juni 2010

Svei

Frk.Sommerfugl skriver:

Ja det kan du have ret i, men vil nu ik have været den foruden. Det er sgu ik pga. pengene man skal vælge den

Men lønnen må da gerne være et udtryk for at nogen faktisk sidder inde med en længere uddannelse, større viden og ikke mindst et større ansvar ellers er det da at grine lidt af pædagogerne...

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Yrsa skriver:

Men lønnen må da gerne være et udtryk for at nogen faktisk sidder inde med en længere uddannelse, større viden og ikke mindst et større ansvar ellers er det da at grine lidt af pædagogerne...

Ja jeg kan kun give dig ret - synes også min løn er rent til grin i forhold til hvad jeg kan og længden af min uddannelse..

Anmeld

19. juni 2010

Svei

Frk.Sommerfugl skriver:

Ja jeg kan kun give dig ret - synes også min løn er rent til grin i forhold til hvad jeg kan og længden af min uddannelse..

Ja, jeg gad ikke knokle i en børnehave/vs eller sfo for sådan en sørgelig løn, men er sørme glad for der er så mange skønne og dygtige mennesker der gider...

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Yrsa skriver:

Ja, jeg gad ikke knokle i en børnehave/vs eller sfo for sådan en sørgelig løn, men er sørme glad for der er så mange skønne og dygtige mennesker der gider...

Jeg synes jo jeg har verdens skønneste job, så lønnen betyder ikke alt meeeeennn en lønforhøjelse ville ikke være af vejen

Anmeld

19. juni 2010

CamillaSoefelt

D.B.L skriver:

Det er som uuddannet

Kan man ligefrem uddanne sig til pædagogmedhjælper??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.