Endnu en tur på skadestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

MorCamilla

Så har vi igen været på skadestuen med Mikkel :( Han kom løbende temmelig hurtigt ind i bedstemors stue og snublede over sine ben og faldt med panden lige ind i hendes marmor sofabord - og self. lige ind i kanten :'( Det blev et ca 3 cm langt sår og ca 1 cm dybt. Vi tog på skadestuen fordi vi synes at det skulle kigges på af en læge.. Lægen besluttede sig ret hurtigt for at det skulle limes, men efter en del forsøg opgav hun - Mikkel ville self. ikke ligge stille til det...:$ Så nu er han "stripset" sammen..;) Så vi må håbe på at det holder så vi slipper for at skal der over igen med ham.. Han tog det rigtig flot og græd ikke meget og han har det fint igen nu..:D Det var lige lidt om hvad vi har lavet i dag.. Jeg har lagt et billede af ham ind i mit fotoalbum - men der går lige lidt tid før det kommer på.. Knus fra Camilla. (med den meget uheldige søn:()

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Stumpen

Stakkels lille mand da :'( Flot at han ikke græd så meget, men det er aldrig sjovt at skulle til skadestuen... (H) Anja..

Anmeld

20. juni 2008

charlottekri

puha, jeg glæder mig ikke til at min datter begynder at bevæge sig sådan rundt; jeg tror at jeg bliver en lille hønemor :D
det er da synd for den lille karl, men mon ikke han kommer hurtigt over det?? Jeg havde en veninde der brækkede armen som lille, og det blev først opdaget et par dage efter fordi hun ikke lod sig mærke med det, så forældrene havde jo ikke lagt mærke til noget specielt indtil de kom til at røre ved det... Jeg synes det er lidt utroligt at små børn ikke reagerer mere voldsomt!!! respekt!!:P

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Jeg synes også at jeg er en værre hønemor.. ;) Men har måtte lære at bitre erfaringer at jeg bare ikke kan pakke ham ind i vat, uanset hvor meget jeg gerne ville..:$
Tror bare at børn skal komme til skade engang i mellem, desværre...:(
Hvor må det have været forfærdeligt for din veninde at gå rundt med en brækket arm uden at nogle havde opdaget..:( Men ja som du også skriver - RESPEKT for at børn ikke reagere så voldsomt.. :P

Anmeld

20. juni 2008

smokie

Hej Camila sikke din søn ser ud det ser da volsomt ud håber det bliver godt og pænt igen held og lykke med det

(H) Smokie

Ps hvad med hjernerystelse??

Anmeld

20. juni 2008

heaven

eeejjjjj, sikke et syn i albummet!!!! ser nok voldsommere ud end det reelt er, men puuuha,,,, er bare ikke god til sådan noget, og glæder mig ikke til det bliver mig/Lasse... men du har ret, det er noget vi alle skal igennem i større eller mindre omfang!!

Sej dreng du har der(L)

Jannie

Anmeld

22. juni 2008

MorCamilla

Det ser heller ikke særlig pænt ud :( Men ja jeg tror også at det ser værre ud end det er..

Han fik ikke hjernerystelse af faldet, heldigvis.. :) Det sagde lægen fordi han ikke kastede op eller blev træt lige efter (½ times tid) efter han faldt...

Men han har det super godt -han har været med bedste til børnedyreskue hele dagen i dag, uden at lade sig mærke ved noget..:D
Så det bliver spændende i morgen når vi skal pille de "strips"/plaster af igen..:$

(H) fra camilla.

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

Nååårh lille mand :( Theodor tog også turen ned i en skohylde da han var halvandet, han har stadig et ordentligt sørøverar lige midt i panden, men det ser faktisk ok ud ;) Godt han ikke fik hjernerystelse, og nu må du da have taget din tur af besøgene på Skadestuen for i år ;)
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.