billeder af den syge valdemar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

grinbidderen

nu da valdemar var så syg her i starten af ugen fik jeg taget en del billeder af at han bare lå og var rigtig sløj og brand varm så vil lige vise min smukke dreng selvom han er syg.. og det går ellers meget beder med ham han er begyndt at være lidt den frække dreng igen..

1-2 det vaR i mandags da feberen startet med 39,9

3-4 der eer tirsdag hvor han lige er rundet de 40 i feber

5-6 har han 40,5

7-9 har han 40,8 i feber og det sidste billede er fra idag hvor han var en dygtig dreng han ville spise for første gang i flere dage. det har bare været en hård omgang denne sygdom så er glad for at det snart er overstået.. og at jeg har min glade dreng..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

anna-jonas

Ja, han har da godt nok ikke været mange sure sild værd, hva'??

Den lille stakkel. Skønt billede af ham, hvor han er i bedring.

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

grinbidderen skriver:

nu da valdemar var så syg her i starten af ugen fik jeg taget en del billeder af at han bare lå og var rigtig sløj og brand varm så vil lige vise min smukke dreng selvom han er syg.. og det går ellers meget beder med ham han er begyndt at være lidt den frække dreng igen..

1-2 det vaR i mandags da feberen startet med 39,9

3-4 der eer tirsdag hvor han lige er rundet de 40 i feber

5-6 har han 40,5

7-9 har han 40,8 i feber og det sidste billede er fra idag hvor han var en dygtig dreng han ville spise for første gang i flere dage. det har bare været en hård omgang denne sygdom så er glad for at det snart er overstået.. og at jeg har min glade dreng..

Nååårhhh, jeg bliver helt trist af at se billeder, af en så sløj dreng.
GODT at han nu er ved at være sit gode gamle glade jeg igen.
Det var synd at han skulle have det så skidt med så høj feber i flere dage.

Kram herfra... 

Anmeld

18. juni 2010

grinbidderen

ja det er dejligt han er ved at være ok igen han leger selv igen men så tager det lige pludselig meget på ham og han skal op og hænge så helt ok er han ik i nu men her fra imorgen skal han stoppe med panodil så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå han skal have medicinen for hans mellemøresbetænnelse 6 dage i nu og han er begyndt at slå ud af det over hele overkroppen og ryggen og på halsen osse men hvis det bliver værre i løbet af weekenden skal vi til lægevagten..

GODT det nu er weekend så jeg har lasse til at have valdemar lidt osse for det har været hårdt at have ham alene hele denne uge mens lasse har været på job fra 6 morgen til 15.30 hverdag..

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

Hvor er jeg glad for, at du har sat det sidste billede på osse. Blev da lidt glad for at se, han har fået det bedre. Stakkels dreng

Håber snart han bliver HELT frisk!!!

Anmeld

19. juni 2010

Barbamama

Årh lille skat..... Hvor er det bare synd og hvor ser han bare træt og skidt ud på de første. Og hvor er det dejligt at se det sidste billede hvor han smiler! Sikke en omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.