Andre der har det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2010

Anonym trådstarter

Hey Tøser

Jeg er simpelthen led og ked af at være gravid.

Jeg er i behandling for en spiseforstyrelse, og synes bare jeg bliver større og større, som bestemt ikke hjælper på den. (ja, jeg ved godt det er baby der vokser, så det behøver i IKKE sige)

Plus så har jeg fået slem bækkenløsning, der gør jeg ikke kan gå rundt meget mere end en ½ time, uden at blive dårlig, og få ekstreme smerte. Samtidig sidder alle de ekstra kilo kun lige på maven, ingen andre steder, som har givet mig mange ryg problemer

Jeg er bare fanget i mit eget hjem, kan ikke tage nogle steder pga. af smerte og er blevet anbefalet at blive i sengen. Jeg er konstant træt og ondt. Og der er stadig 7 uger til min fødsel, ville ønsker jeg bare havde min dejlige unge her i armene, så jeg kunne nyde hende, istedet for at synes hun er belastning lige nu.

Nogle der har nogle gode ideér til at få tiden til at gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Barbamama

Uha jeg havde også bækkenløsning, men jeg blev altså rådet til at bevæge mig det jeg kunne for at blive i sengen ville bare gøre det værre. Jeg var i hvert fald ude og gå en tur hver dag. Jeg brugte tiden på at købe ind til min datter. Så den ene dag købte jeg sengetøj til hende, dagen efter stofbleer, næste dag lidt tøj. Sådan gjorde jeg hver dag for så skulle jeg ikke bære på så meget og jeg kom ud og så andre mennesker hver dag. Jeg så tv og læste og så lavede jeg en liste over ting jeg kunne finde på at lave imens jeg var sygemeldt. Besøge familie, svømme osv..

Jeg håber du sørger for at spise så din datter får en masse næring- Knus til dig

Anmeld

19. juni 2010

N&J

jeg så en masse serier på nettet, sjove film.. tog på cafe (måske ikke så muligt for dig), men hvad med at invitere en veninde hjem og så bestille take out og bare råhygge med tøsefilm.. ellers så vil jeg anbefale shopping.. (der er mange, alt for mange babysider - tror mig jeg har kategoriseret dem ;O) ) starte med indbyldelse til dåb eller gøre som jeg gjorde, lave en ønskeliste til dåb (og en til efter fødsel, så folk måske ville købe noget man virkelig havde brug for istedet for blomster og blomster og blomster, jeg fik bæresele, tøj, termometer og lign.)

Jeg håber du på sigt får helt styr på din spiseforstyrelse.. for må ærligt indrømme jeg syntes gravide kvinder er SMUKKE.. store runde maver med liv indeni.. ikke noget bedre.. men har været der, heldigvis ikke så slemt at det endte med indlæggelse, men alligevel.. og ja den dag i dag selvom jeg vejer alt for så vil jeg aldrig ned på de 47-48 kg igen... men det tager tid at få kontrollen tilbage igen og holde ved det.. så håber da at du når dertil en dag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.