Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Liva havde gang i mors høje sko, kjole og smykker igår Må lige dele et par billeder med jer.
Hun hyggede sig helt fantastisk.
Smid gerne billeder af jeres lækre unger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun dog bare smuk !!! Jeg elsker hendes hår, øjne og det søde smil
uh ha sådan en fin dame smiler... hun er jo lige til af drikke the og stritte med lille fingeren sammen med så sød.... og dejlig
Low skriver: Hvor er hun dog bare smuk !!! Jeg elsker hendes hår, øjne og det søde smil
Tak Jeg er også helt tosset med hende Og er dybt midsundelig på hendes krøller
B&J skriver: uh ha sådan en fin dame smiler... hun er jo lige til af drikke the og stritte med lille fingeren sammen med så sød.... og dejlig
Hihihi ja det er hun, hun svansede også rigtig rundt og gjorde sig til
Sikke en smuk lille dame
TbCp skriver: Hihihi ja det er hun, hun svansede også rigtig rundt og gjorde sig til
åhhh det må ha set rigtigt sjov ud hihihihi kan selv huske det store kæmpe sko sminke i hele hovede eller jeg brugte nu klogne maling ihhh hvor så jeg dejlig ud
Hvor er hun skøn!
Her er min Magnus, som synes at man skulle have cowboy-hat på når man bager brød!
Drømmer skriver: Sikke en smuk lille dame
Tak tak
B&J skriver: åhhh det må ha set rigtigt sjov ud hihihihi kan selv huske det store kæmpe sko sminke i hele hovede eller jeg brugte nu klogne maling ihhh hvor så jeg dejlig ud
Hehe ja det var simpelthen fantastisk at få lov at låne mors sko og tøj, jeg kan tydeligt huske det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128