Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor lang tid have du diare inden du fødte? - kan der gå uger , dage? Hvor lang tid oplevede du at have tyndmave inden fødsel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde dårligt mave i et lille døgn før jeg fødte. Og jeg kastede meget op da veerne kom. Ved ikke hvor længe det er normalt at ha det....
en lille uge havde jeg...
jeg havde slet ikke men 3 dage før mit mavn gik kunne jeg slet ikke komme af med noget overhovede.... men da vandet gik fik jeg diare.... også gik der 3dage hvor jeg ikke kunne også fødte jeg 1dag efter var alt orden igen
Jeg har slet ikke haft dårlig mave eller set min slimprop og jeg er 40+3 i dag ... ihh hvor jeg håber der snart sker noget..
Uh hvor spændende Har haft i 2 dage nu.. Håber virkelig det er et tegn..
Anonym skriver: Uh hvor spændende Har haft i 2 dage nu.. Håber virkelig det er et tegn..
krydser finger for at der er noget i gære
Low skriver: Jeg har slet ikke haft dårlig mave eller set min slimprop og jeg er 40+3 i dag ... ihh hvor jeg håber der snart sker noget..
Man kan godt gå i fødsel selvom man ikke har set nogen slimprop eller haft diarre så frygt endelig ikke
Vinker skriver: Man kan godt gå i fødsel selvom man ikke har set nogen slimprop eller haft diarre så frygt endelig ikke
Det lyder virkelig godt..!! Jeg troede ikke det var så hårdt at gå over .
Det havde jeg ikke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128