voksen mad fremfor babymad :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Unalisa

Min søn på 6 mdr og 4 dage gider ikke grød mere.. hverken hirse,ris,eller majsgrød.. Han drejer hoved væk og er rigtigt utilfreds når jeg prøver at give ham den... men igår prøvede jeg med, most kartofler,pasta og laksefillet til aftensmad... han spiste helt og var rigtigt tilfreds  kender i det

hvor mange gange om dagen giver i dem mad og hvad og hvordan ser jeres spisetider ud...

vi er jo begyndt med havregrød som morgenmad nu og det gider han godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

klmf

Ej hvor dejligt synes jeg Så er det da bare i gang med at tilbyde ham en masse lækker mad! Her er det flasken, der er blevet absolut uinteressant, hvilket også er godt nok, men jeg spekulerer bare på, om han får væske og jern nok. Men han virker tilfreds nok, så det håber jeg... Oliver spiser grød 3 gange om dagen og får så flaske om natten og til sengetid. Får tilbudt frugt og mælk som mellemmåltider, men det er ikke altid han har lyst. Han er faktisk meget småtspisende synes jeg, men det er måske meget normalt lige i overgangen til rigtig mad, hmm....

Vi er i gang med at introducere havregrød, kartoffelmos med forskellige grøntsager (gulerødder, brocooli, blomkål) og øllebrød... Det går langsomt synes jeg Det meste bliver sendt retur

Anmeld

18. juni 2010

frk Jensen

Limya skriver:

Min søn på 6 mdr og 4 dage gider ikke grød mere.. hverken hirse,ris,eller majsgrød.. Han drejer hoved væk og er rigtigt utilfreds når jeg prøver at give ham den... men igår prøvede jeg med, most kartofler,pasta og laksefillet til aftensmad... han spiste helt og var rigtigt tilfreds  kender i det

hvor mange gange om dagen giver i dem mad og hvad og hvordan ser jeres spisetider ud...

vi er jo begyndt med havregrød som morgenmad nu og det gider han godt.

Det er da kun godt at han vil spise af jeres mad...
Da min søn var i den alder smed han også flasken og fik "almindelig" mad.. han fik hvad jeg fik til aftensmad, selfølgelig skåret ud og hakket kød som frikadelle og kødboller.

du skal bare sørge for at han får de ml mælk hver dag som han skal ( er det ikke 400 ml, min hjerne kan ikke huske det mere ) så kan han vel godt spise "voksen" mad sammen med jer..

Anmeld

18. juni 2010

Pige2009

Det er da kun godt!  Laura har stort set aldrig gidet de der grødtyper, og da hun var 6 mdr. fik hun rugbrød til frokost samt kartoffelmos med grøntsager og en smule fisk/kød. Du skal bare passe på med at give pasta allerde nu, da der er gluten i

K.h. Linda med Laura på 8 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.