Hurtig hjælp ønskes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

grinbidderen

hej.. har lige et spørgsmål min søn har lige været indlagt begrund af høj feber og er blevet udskrevet og havde så mellemøresbetænnelse og rota-virus men det går såå beder nu.. men lige for nogen minutter siden så vi at på hans mave-overkrop og på ryggen at han har fået en masse små knopper så det jeg vil høre jer om det er noget i ved hva det kunne være?? vedhæfter lige 2 stk billeder.. '

håber der er nogen der kan se hva det kunne være..

knus gitte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Lady Marion <3

Jamen det er præcis de samme knopper / Udslæt Alexander lige har haft , han ligger med høj feber nu ,,,  Samme udslæt har han haft før ved feber of MØB .. det er noget virus noget

Anmeld

18. juni 2010

<3

ja vil også sige alm. virus udslæt eller måske penicillin udslæt. Hvis han har det bedre så er der ingen grund til uro men hvis han får det dårligt igen så ring til lægen

God bedring!

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Det ligner de knopper Mathilde havde da hun havde 3 dages feber eller hedder det 5 dages feber???

Anmeld

18. juni 2010

klmf

Får han penicillin? For det kunne godt ligne nældefeber, som man kan få som en reaktion på penicillin. Ser umiddelbart fredeligt ud, men hvis det ikke er blevet bedre i efter weekenden og han er generet af det, kunne det godt være I skulle runde egen læge.

God bedring

Anmeld

18. juni 2010

D.B.L

Mine piger har begge haft lignende efter febersygdomme, tror ikke du skal bekymre dig om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.