Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
må man give en baby 20 ml. kamillethe men minimalt sukker I??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: må man give en baby 20 ml. kamillethe men minimalt sukker I??
Ja
Line&Liam skriver: Ja
godt, for det har alberte lige fået haha...
BlyViol skriver: godt, for det har alberte lige fået haha...
Haha så var det da godt at der ikke skete noget ved det haha
Min SP sagde nej, da det kan give problemer med allergi.
Freja har så indimellem fået det alligevel - det er et godt husråd hvis de er forkølede og hoster meget. Der er noget i kamillen der dæmper hoste, og sukkeret er mildt smertestillende..
Line&Liam skriver: Haha så var det da godt at der ikke skete noget ved det haha
jamen jeg mente at have læst at det kunne være godt hvis hun f.eks har hikke, men lige har spist - så for hun ikke skal gylpe helt tosset kunne man gi lidt kamillethe
BlyViol skriver: jamen jeg mente at have læst at det kunne være godt hvis hun f.eks har hikke, men lige har spist - så for hun ikke skal gylpe helt tosset kunne man gi lidt kamillethe
Det er også helt korrekt Ud over det virker det beroligende på de fleste børn
Laura har fået det nogle gange... Hun fik det første gang da hun var 7 uger og en tand brød igennem! Nu er det faktisk nok at vi laver det og duften beroliger hende så meget at hun falder i søvn
Bare husk ikke at lave det ret stækt og så kan det jo godt lige give lidt ekstra våde bleer
Mange sp'er fraråder det pga. allergi, men vores sp sagde at det kan være mirakelmidlet for mange børn! Bare man ikke giver dem det hver dag.
Jeg har også hørt at det kan berolige.. Men hvorfor sukker??? Hun kender jo ik til smagen alligevel!
Stine og Lisa.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128