Hejsa,
Har lige brug for at lave et indlæg og høre om der er andre der har prøvet lignende. (beklager det er lidt langt)
Her i mandags havde jeg lige pludslig ondt i mit haleben (jeg havde i hvert fald ikke tænkt sådan videre over det tidligere) jeg har ikke haft slået det, men det blev bare værre og værre i løbet af dagen. Da jeg kom hjem fra arbejde kunne jeg overhovedet ikke sidde ned og selv det at ligge ned gjorde ondt og jeg sov mega dåligt natten til tirsdag. Jeg melder mig syg tirsdag på arb, men skal lige ind fordi jeg har et møde. En af mine kollegaer kan se den er helt gal og hun siger at hun synes jeg skal tage til kiropraktor. Da vi kan få det dækket gennem vores sygeforsikring på arbejdet, tænker jeg at det er da værd at prøve, for jeg har virkeligt ondt. Jeg kan så få en tid allerede samme eftermiddag. Jeg kommer ind og hun trykker lidt på mig og kan godt se jeg har rigtig ondt. Jeg får endnu en tid til næste dag dog hos en af hendes kollegaer, men det er helt ok, jeg er jo kommet ind akut. Onsdag møder jeg så op, ligger mig på briksen. Hun spørger lidt til hvad der er sket og jeg siger at jeg ikke kan mindes at have slået det, men at det umiddelbart bare er kommet? så bliver der lige stille og så siger hun; "er du gravid?" Øhhhh siger jeg, måske? vi arbejder på det men forventet mens er først i begyndelsen af Juli.. Nå men det kan ellers godt være sådan en ting der kan gøre det, fordi dine hormoner går lidt amok siger hun.. Hmmm tror NOK LIGE jeg kom til at tænke (og håbe selvom jeg har sagt til mig selv at det må jeg ikke..) I dag var jeg så til endnu en behandling ved hende som gav mig den første behandling og jeg spørger hende så om det da er muligt det kunne være grunden, for hvis det er vil jeg nok ikke være ret langt henne. Men hun siger at sådanne reaktioner i kroppen kan ske lige fra den dag af ægget befrugtes.. 
Ydermere har jeg de sidste par dage bare haft vildt mange "mens" smerter, det spænder i maven og i nat vågnede jeg og tænkte "ohhh my good" har det lige som når mens er på sit højeste. Og i dag har været "rigtig slem" det spænder i maven, ikke musklerne (var til træning i går, men tog den med ro da det er længe siden jeg var sidst) men ja ligesom mens smerter..
Kunne det være at jeg kunne være SÅ HELDIG at jeg måske er gravid? Er der nogen der har prøvet noget lignende?..
Beklager det blev så langt, bare lidt svært at fortælle kort... 
Nej hvor ville jeg blive LYKKELIG hvis det virkelig var nu.........
(sluttede på p piller ultimo marts og har haft stabil cyklus med det samme lige siden, sådan ca 28 - 30 dage)
Anmeld