MIn kiopraktor spurgte om jeg var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.061 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Maria-s

Hejsa,

Har lige brug for at lave et indlæg og høre om der er andre der har prøvet lignende. (beklager det er lidt langt)

Her i mandags havde jeg lige pludslig ondt i mit haleben (jeg havde i hvert fald ikke tænkt sådan videre over det tidligere) jeg har ikke haft slået det, men det blev bare værre og værre i løbet af dagen. Da jeg kom hjem fra arbejde kunne jeg overhovedet ikke sidde ned og selv det at ligge ned gjorde ondt og jeg sov mega dåligt natten til tirsdag. Jeg melder mig syg tirsdag på arb, men skal lige ind fordi jeg har et møde. En af mine kollegaer kan se den er helt gal og hun siger at hun synes jeg skal tage til kiropraktor. Da vi kan få det dækket gennem vores sygeforsikring på arbejdet, tænker jeg at det er da værd at prøve, for jeg har virkeligt ondt. Jeg kan så få en tid allerede samme eftermiddag. Jeg kommer ind og hun trykker lidt på mig og kan godt se jeg har rigtig ondt. Jeg får endnu en tid til næste dag dog hos en af hendes kollegaer, men det er helt ok, jeg er jo kommet ind akut. Onsdag møder jeg så op, ligger mig på briksen. Hun spørger lidt til hvad der er sket og jeg siger at jeg ikke kan mindes at have slået det, men at det umiddelbart bare er kommet? så bliver der lige stille og så siger hun; "er du gravid?" Øhhhh siger jeg, måske? vi arbejder på det men forventet mens er først i begyndelsen af Juli.. Nå men det kan ellers godt være sådan en ting der kan gøre det, fordi dine hormoner går lidt amok siger hun.. Hmmm tror NOK LIGE jeg kom til at tænke (og håbe selvom jeg har sagt til mig selv at det må jeg ikke..) I dag var jeg så til endnu en behandling ved hende som gav mig den første behandling og jeg spørger hende så om det da er muligt det kunne være grunden, for hvis det er vil jeg nok ikke være ret langt henne. Men hun siger at sådanne reaktioner i kroppen kan ske lige fra den dag af ægget befrugtes..

Ydermere har jeg de sidste par dage bare haft vildt mange "mens" smerter, det spænder i maven og i nat vågnede jeg og tænkte "ohhh my good" har det lige som når mens er på sit højeste. Og i dag har været "rigtig slem" det spænder i maven, ikke musklerne (var til træning i går, men tog den med ro da det er længe siden jeg var sidst) men ja ligesom mens smerter..

Kunne det være at jeg kunne være SÅ HELDIG at jeg måske er gravid? Er der nogen der har prøvet noget lignende?..

Beklager det blev så langt, bare lidt svært at fortælle kort...

Nej hvor ville jeg blive LYKKELIG hvis det virkelig var nu.........

(sluttede på p piller ultimo marts og har haft stabil cyklus med det samme lige siden, sådan ca 28 - 30 dage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

B&J

håber virkelig for dig du er gravid men har du prøvet af tage en test eller smuttet en tur op og ligge en urin prøve til lægen  

Anmeld

18. juni 2010

Maria-s

Nej jeg har ikke turdet at ta nogen test da jeg jo først har test dag omkring den 26 - 28 Juni (har lige talt dage igen  Mens startede sidst rigtigt den 28. maj. Havde da inden 2 dagen hvor jeg pletblødte lidt men ikke frisk blod) så tænker at det er alt for tidligt og at jeg så bare vil blive ked af det fordi den sikkert vil vise negativ... ??

Skal jeg teste nu eller vente?????... Uhhh det bliver en lang uge næste uge.....

Anmeld

18. juni 2010

stine_olesen

Det er sjovt du skriver det med mens smerter, vi er selv gået i gang med den næste, og har også haft vildt mange smerte den sidste uge som om jeg skal have mens, men den skulle først komme om 14 dage sååå nytter ikke og tage testen nu, ALT for tidligt desværre... Held og lykke

Anmeld

18. juni 2010

Frk. Himmelblå

Jeg havde ondt i halebenet i ugerne 3-4 til 8 :-)
Tænkte, at det sgu da ikke kunne passe, men kunne tydeligt genkende den type smerter fra første graviditet, hvor de dog kom noget senere.

Så halebenssmerter kan bestemt være et symptom.
Hvis jeg var dig, ville jeg tage en test nu. Du behøver jo som sådan ikke blive skuffet, hvis den virker negativ, det kan jo stadig bare være fordi, det er for tidligt, og så er du jo blot stillet præcis som nu... Omvendt: Viser den svagt positiv, så har du noget at glædes over. Jeg fik en SVAG skyggestreg, da jeg var 3-3 1/2 uge henne (men læste den som negativ, da jeg ikke kunne tro det, hehe).

Pøj pøj.

Anmeld

18. juni 2010

Maria-s

Uhhhh!.... Spændende at der er andre der haft sådanne smerter tilknyttet graviditet  Det kunne godt være jeg lige skulle tage ned og få købt en test alligevel og så teste her i weekenden. Og du har jo ret bare fordi den så evt. viser negativ er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke er gravid... Men tør bare næsten ikke tænke tanken.. Jeg synes også de der tårer de sidder lidt løst for tiden.. er sådan lidt nem til at knibe en tåre... men det er nok bare lige så meget fordi jeg tænker så meget over det her med at starte en familie og at det er det største ønske jeg har, at få en familie sammen med min drømmemand som jeg elsker over alt på jorden. Åhhh send noget babystøv min vej!!! håber, håber, håber

Anmeld

19. juni 2010

Maria-s

nå..... tog så en test i morges, kunne ikke dy mig.... Den var selvfølgelig negativ... Æv. Er frustreret over min krop. Har mens smerter/ spændinger i underlivet helt vildt men måske den bare varmer op til en hård mens... Havde lige skrevet et længere indlæg her med alle mine tanker og frustrationer, men ikke engang computeren vil arbejde sammen med mig i dag, så det slettede den.. Tror bare jeg vil se svensk bryllup og have lidt ondt af mig selv i dag og så satse på at i morgen er meget bedre.. Og så frabeder jeg mig drømme om 2 stk streger i nat tak (for det var der i nat). og ønsker heller ikke at vågne op med ondt i maven der midt om natten, hvad jeg har gjort de sidste 2... Hvis der ikke er gang i noget der inde i den mave så forstår jeg bare ikke hvorfor den så HELE tiden gør opmærksom på sig selv..... Det er sgu svært ikke at tænke hele tiden når det er man ikke kan "få fred" fra kroppens spadsmer...

Anmeld

24. juni 2010

Maria-s

Har besluttet mig for at jeg ikke må teste igen før på tirsdag for skal efter planen have min mens her i weekenden, så hvis den ikke kommer skal der testes!

Jeg synes jeg har det underligt for tiden.. Jeg kan ikke lade være med at have fornemmelsen af at jeg måske er gravid? Har som sagt haft en del mens smerter, det synes jeg dog ikke er helt så slemt længere, men jeg har tit småkvalme og her i går og idag har jeg haft tendens til en smule halsbrand og svimmel. Og så synetes jeg siden i går aftes at mine brystvorter er begyndt at klø lidt? Og brysterne er ømme ude på siderne.

Men især den der svimmelhed er lidt ubehagelig.. Ligesom om der sidder et eller andet og irretere min balancenerve. Nogen der har haft dette som symptom på graviditet, eller er det simpelthen bare fordi der ryger for lidt væske indenbords her i sommervarmen?

Men der kan jo ske meget inden tirsdag.... Med krydser nu alligevel alt hvad jeg har

Anmeld

24. juni 2010

Low

Maria-s skriver:

Har besluttet mig for at jeg ikke må teste igen før på tirsdag for skal efter planen have min mens her i weekenden, så hvis den ikke kommer skal der testes!

Jeg synes jeg har det underligt for tiden.. Jeg kan ikke lade være med at have fornemmelsen af at jeg måske er gravid? Har som sagt haft en del mens smerter, det synes jeg dog ikke er helt så slemt længere, men jeg har tit småkvalme og her i går og idag har jeg haft tendens til en smule halsbrand og svimmel. Og så synetes jeg siden i går aftes at mine brystvorter er begyndt at klø lidt? Og brysterne er ømme ude på siderne.

Men især den der svimmelhed er lidt ubehagelig.. Ligesom om der sidder et eller andet og irretere min balancenerve. Nogen der har haft dette som symptom på graviditet, eller er det simpelthen bare fordi der ryger for lidt væske indenbords her i sommervarmen?

Men der kan jo ske meget inden tirsdag.... Med krydser nu alligevel alt hvad jeg har

for dig

Anmeld

24. juni 2010

vingummibamse

Maria-s skriver:

Jeg var MEGA svimmel i starten af den her graviditet.. min læge var bange for at jeg havde fået virus på blancenerven oven i fordi jeg var så svimmel..

også kunne jeg sove hele tiden (kan jeg stadig dog knap så meget)

og ja vil bestemt ikke skuffe dig.. men smerter i lænden(halebenet) og ømme bryster kan også være tegn på mens..

men  for at der kommer en positiv test til dig på tirsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.