Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Vinker

Er ved at være længe siden jeg har smidt nogle billeder ind. Efter jeg er startet på det der jobsøgningskursus så gider jeg bare ikke sidde foran pc'en når jeg kommer hjem. Har fået nok af at sidde derinde fra 9 til 15 hvor jeg stort set ikke har lavet meget andet end at surfe rundt på nettet....

Nå men her er lidt blandet af Niklas Emil og så af mor her der fik en tur på min fars nye motorcykel.

Enjoy and join

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

ChatH

Vinker skriver:

Er ved at være længe siden jeg har smidt nogle billeder ind. Efter jeg er startet på det der jobsøgningskursus så gider jeg bare ikke sidde foran pc'en når jeg kommer hjem. Har fået nok af at sidde derinde fra 9 til 15 hvor jeg stort set ikke har lavet meget andet end at surfe rundt på nettet....

Nå men her er lidt blandet af Niklas Emil og så af mor her der fik en tur på min fars nye motorcykel.

Enjoy and join

GUD HVOR SER HAN BARE STOR UD!! Altså og dejligLækker lækker unge.

Anmeld

18. juni 2010

Ranarupta

Hvor er han bare blevet stor! Og dejlig har han jo altid været! 

Anmeld

18. juni 2010

Karo

Vinker skriver:

Enjoy and join

Vidunderlige billeder af en dejlig dreng

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

Lækker som altid!

Anmeld

18. juni 2010

msax

Dejligt at se at I stadig smiler og har det godt (selvom du keder dig på job-kurset).

lækre billeder af en dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.