Se lige her Mette (anna-jonas)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Ida.

(Ja ja I andre må da også gerne kigge med )

Måtte straks prøve noget af det lækre tøj på Lina, da jeg kom hjem igår - og det passer hende bare perfekt! Og da jeg kiggede billederne her igennem, kunne jeg virkelig se, hvad du mener med, at vores piger har nogle fælles træk...se lige her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

anna-jonas

Sikke nogle lækre mumse billeder af Lina-pigen. Hun er da bare så smuk i sin nederdel.....................må hellere finde den frem af Anna's, så du kan se den. Hvad sagde Pelle til din shopping?? Fik i købt sandaler i dag???

På det billede ved vasken, hvor hun kigger i kameraet, der ligner hun dig på den prik, Ida.........................

Tak, for en hyggelig frokostaftale.................dejligt pusterum for mig.

Anmeld

18. juni 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Sikke nogle lækre mumse billeder af Lina-pigen. Hun er da bare så smuk i sin nederdel.....................må hellere finde den frem af Anna's, så du kan se den. Hvad sagde Pelle til din shopping?? Fik i købt sandaler i dag???

På det billede ved vasken, hvor hun kigger i kameraet, der ligner hun dig på den prik, Ida.........................

Tak, for en hyggelig frokostaftale.................dejligt pusterum for mig.

Hehe du må hellere vente med at tage billeder af Anna's nederdel til næste måned

Pelle synes det var noget superfint tøj, jeg havde købt han plejer aldrig rigtig at sige noget til det andet end; har vi råd til det? Ofte svarer jeg "Nej, men...." og så er det færdigdiskuteret

Vi fik købt et par ecco-sandaler til Lina idag - hun bliver nemmere at finde sko til end Annika - hun var i tre forskellige par og de sad alle fint på hende. Jeg valgte en meget straight model uden for meget pynt, for de skal jo kunne tåle at blive kravlet i - og et par alt for fine sandaler vil hurtigt komme til at se ramponerede ud...de stod til 399 kr og jeg fik dem til 299  som jeg sagde til Pelle; "Nød lærer fattig kvinde at prutte om prisen.."

Og selv tak - det var rigtig hyggeligt med en lille lunch og dejligt, at det kunne give dig lidt (hårdt tiltrængt!!!!) luft

Anmeld

18. juni 2010

anna-jonas

Se lige her............jeg synes altså at jeg kan se noget af både Lina og Celina i Ida...........eller måske er det omvendt, når nu Ida er ældst.

Lyder godt med sandalerne.............så kan hun godt lette måsen, og begynde at gå rundt.

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Flot tøj!

Og mht. ligheden, så kan der nu nok godt være lidt om snakken.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.