Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Man åbner tørretumbleren for at tage et par sokker ud man ved er derinde og bliver SKIDE sur over at de ikke ligger der hvor man puttede dem ind i maskinen inden man tændte den! HAHAHA
Jeg tror virkelig jeg trænger til en lur... Skulle skifte Lauras tøj (synes ikke hun skulle have nattøj på længere, da klokken blev 12 ) og vidste at der lå et par strømper i tørretumbleren, som jeg satte i gang i går aftes. Og satme om den dumme maskine så ikke har blandet alt tøjet sammen da den tørrede det!? Det er simpelthen for dårligt...
Er du vågen i dag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan man vist ikke ligefrem sige.. er på arbejde og det er mig som passer telefonen.. sidder så med en fersken i hånden og kigger ud af vinduet.. telefonen ringer så.. og i stedet for jeg tager den - som jeg skulle!!
så råber jeg * er der ikke en der gider passe den skide telefon *
Patrick07 skriver: Det kan man vist ikke ligefrem sige.. er på arbejde og det er mig som passer telefonen.. sidder så med en fersken i hånden og kigger ud af vinduet.. telefonen ringer så.. og i stedet for jeg tager den - som jeg skulle!! så råber jeg * er der ikke en der gider passe den skide telefon *
haha.. ja, det er sgu ikke helt heldigt
Caroline86 skriver: haha.. ja, det er sgu ikke helt heldigt
Nope.. men heldigvis bærer de over med mig i denne tid..
Patrick07 skriver: Nope.. men heldigvis bærer de over med mig i denne tid..
en forstående arbejdsplads er guld værd!!!
ved sku ikk sigtig, lige nu sidder ejg bare ved min computer.
havde vasket tøj igår som så er tørt i dag (har ikk tørretumbler så må tøre uden for på tørestativ) og var sikker på der var pukser til asta så jeg roder det hele igennem og er ved at gå i panik for ejg kan ikke finde de bukser, og så kommer jeg sku i tanke om at når nej det var den anden vask vi sat på idag der var bukser i. så måtte jeg lige finde noget andet til hende.
Haha har mange sjove episoder fra de stunder hvor man burde gå i seng..
Har engang lagt noget tøj i køleskabet eller troet at skabet med talerkener var dér hvor skraldet sku ligge osv...
Frk.Sommerfugl skriver: Haha har mange sjove episoder fra de stunder hvor man burde gå i seng.. Har engang lagt noget tøj i køleskabet eller troet at skabet med talerkener var dér hvor skraldet sku ligge osv...
hihi.. jeg fandt min mobil i køleskabet forleden
Tror heller ikke at jeg er helt vågen..
Jeg skulle sætte et glas i opvaskemaskinen, men åbner i stedet køleskabet, og i det jeg skulle til at "sætte det på plads" går det op for mig at det vist ikke var det helt rigtige sted, at sætte beskidte glas
Har engang grillet Noahs sutteflaske i 40 sek i ren og skær træthed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128