Nu var jeg som barn/ung meget plaget af urenheder.. og har prøvet meget incl. respektpligtig.
Det der har virket allerbedst for mig (udover masser af vand og en stor begrænsning af den usunde mad) er det produkt fra tv-shop, jeg syntes ikke jeg har fundet andet der virker.. jeg stoppede dog med det da jeg blev gravid (da der jo er en masse i og ikke kunne overskue om jeg måtte bruge det) når jeg købte sådan et kit kunne det holde næsten 6 mdr. (pånær skintonic, men den købte jeg bare i matas) både min søster og jeg har brugt det og været rigtig glade for det.. men uanset hvad hun ender med at bruge, så tror jeg resultatet bliver bedst hvis der inkluderes ansigstvask morgen og aften - altid.. og hvis hun så er lidt uheldig som mig så "blomstre" hun ekstra meget op når hun skal have mens og ved ægløsningen, så i de perioder er det bare ekstra vigtigt at man husker at få vasket sig..
Jeg syntes det, der har været svært, er at få vanen med at bruge 3 produkter hver morgen og aften, istedet for bare at vaske ansigtet under bruseren.. men både cleracil, og alle de andre mange produkter i handlen har jeg endnu ikke haft held med.. heldeigvis så går det jo over for de fleste og så er der dem som mig, så stadig får det som voksne.. 
Anmeld