2 godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

trolden

inden jeg køber mig fattige i forskellige produkter vil jeg lige høre hvad i har af erfaring herinde...

min datter er begyndt at få noget der linger bumser i panden, ved der findes en masse produkter men også at man ikke virker, så hvad er jeres erfaring med hvad der virker...

og så har jeg så tørre hænder, huden falder af og det gør tit ond i fingerne syntes jeg har prøver forskellige crem men uden helt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Maddox

Hvor gammel er din datter?

Til dine tørre hænder, kan jeg anbefale dig at smørre dem ind i et tykt lag Nivea-creme lige inden du går i seng, og så med et par tynde bomuldshandsker over

Måske er det endda en idé at exfoliere dem først? Noget der virkelig giver babyhud på hænderne, er kaffegrums... Lyder måske skummelt, men du vil elske resultatet!!

Næste gang du har brygget en kande kaffe, tømmer du filtret ud i dine hænder og gnubber/skrubber i og på hænderne, for til sidst at skylle af i vand...

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

trolden skriver:

inden jeg køber mig fattige i forskellige produkter vil jeg lige høre hvad i har af erfaring herinde...

min datter er begyndt at få noget der linger bumser i panden, ved der findes en masse produkter men også at man ikke virker, så hvad er jeres erfaring med hvad der virker...

og så har jeg så tørre hænder, huden falder af og det gør tit ond i fingerne syntes jeg har prøver forskellige crem men uden helt...

Dit første spørgsmål kan jeg ikke svare på... men nr 2 kan jeg måske
Har selv haft samme problem med ekstremt tørre hænder, har prøvet alverdens forskellige cremer....

Det der virker for mig er at lægge en klat creme på håndryggen og så smørre det ud håndryg mod håndryg, i stedet for at bruge håndfladerne der suger en masse af den gode fugtihed til sig.
Mine hænder bliver så dejlig bløde når jeg gør det på den måde

Anmeld

18. juni 2010

trolden

min datter er lige blevet 10 år

Anmeld

18. juni 2010

line melias mor

min lillebror bruger clerarasil og hans bumser forsvandt meget hurtigt og så bruger han det bare hver dag for alle holde bumserne væk. brugte det faktisk også da jeg var mindre hvor det hjalp mig

Anmeld

18. juni 2010

D.B.L

Acnicyl er fantastisk, du kan få det på apoteket. En creme og vaskegele.

Men hvis det er i "småtings" afdelingen ville jeg nok finde noget a la Vichy som også fås på apoteket

Anmeld

19. juni 2010

N&J

Nu var jeg som barn/ung meget plaget af urenheder.. og har prøvet meget incl. respektpligtig. 

Det der har virket allerbedst for mig (udover masser af vand og en stor begrænsning af den usunde mad) er det produkt fra tv-shop, jeg syntes ikke jeg har fundet andet der virker.. jeg stoppede dog med det da jeg blev gravid (da der jo er en masse i og ikke kunne overskue om jeg måtte bruge det) når jeg købte sådan et kit kunne det holde næsten 6 mdr. (pånær skintonic, men den købte jeg bare i matas) både min søster og jeg har brugt det og været rigtig glade for det.. men uanset hvad hun ender med at bruge, så tror jeg resultatet bliver bedst hvis der inkluderes ansigstvask morgen og aften - altid.. og hvis hun så er lidt uheldig som mig så "blomstre" hun ekstra meget op når hun skal have mens og ved ægløsningen, så i de perioder er det bare ekstra vigtigt at man husker at få vasket sig.. 

Jeg syntes det, der har været svært, er at få vanen med at bruge 3 produkter hver morgen og aften, istedet for bare at vaske ansigtet under bruseren.. men både cleracil, og alle de andre mange produkter i handlen har jeg endnu ikke haft held med.. heldeigvis så går det jo over for de fleste og så er der dem som mig, så stadig får det som voksne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.