The little people er åben :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Karo

Som jeg jo har skrevet herinde er min kæreste og jeg ved at åbne en web forretning der sælger børnemøbler, bamser, legetøj og meget mere.

Jeg kan nu stolt fortælle at siden er åben og vil meget gerne invitere jeg alle ind og kigge på http://www.thelittlepeople.dk/

Vi tager gerne imod ris og ros.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Fru Dinesen

Hold op en lækker internet butik ... den kan i godt være stolte af .... 

Anmeld

18. juni 2010

twinboys

Neeeeej tusind tak jeg træder gerne indenfor og værs´go her er en lille og tak for invitationen...

Jeg glæder mig til at kigge rundt...

Majbritt

Anmeld

18. juni 2010

twinboys

Tak for kigget, ja hvem der da bare havde nogle små pus, så ville jeg gerne handle inde hos dig...

Men mine knægte er for store... smiler

Anmeld

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Sikke en behagelig side, meget overskuelig og enkelt design - og superlækre ting, ærgeligt at jeg ikke skal shoppe til et barn mere!

Den er gemt under favoritter

Anmeld

18. juni 2010

MM1987

Synes hjemmesiden er rigtig flot - og det ser også ud til at være nogen lækre varer.

Anmeld

18. juni 2010

Anja.t

Super hjemmeside

Anmeld

18. juni 2010

DK

Sikke en fin hjemmeside! Alt ser bare rigtig flot ud! Rent teknisk er det eneste minus for mig at den der "vare-karusel" drejer ret langsomt rundt, selv om man holder musen til højre eller venstre. Men måske er det bare mit net der er langsomt?

Jeg er vild med jeres varer! Cool at man nu kan få de samme lækre sager som i Enland og USA. Jeg er da især helt solgt over denne tremmeseng: http://www.thelittlepeople.dk/bailey-sleigh-hvid-p-22.html Såååå lækker! Jeg må vente med at købe den til jeg bliver rig, så kan jeg give den til min lillesøster når hun engang skal vente sig!!

Tillykke med den flotte butik!

Anmeld

18. juni 2010

Karo

DK skriver:

Sikke en fin hjemmeside! Alt ser bare rigtig flot ud! Rent teknisk er det eneste minus for mig at den der "vare-karusel" drejer ret langsomt rundt, selv om man holder musen til højre eller venstre. Men måske er det bare mit net der er langsomt?

Jeg er vild med jeres varer! Cool at man nu kan få de samme lækre sager som i Enland og USA. Jeg er da især helt solgt over denne tremmeseng: http://www.thelittlepeople.dk/bailey-sleigh-hvid-p-22.html Såååå lækker! Jeg må vente med at købe den til jeg bliver rig, så kan jeg give den til min lillesøster når hun engang skal vente sig!!

Tillykke med den flotte butik!

Mange tak.

Ja, den er jeg også helt skudt i . Jeg overvejer at købe en til min egen datter når hun ikke kan ligge i vuggen mere.

Anmeld

18. juni 2010

DK

Karo skriver:

Mange tak.

Ja, den er jeg også helt skudt i . Jeg overvejer at købe en til min egen datter når hun ikke kan ligge i vuggen mere.

Nu er jeg jo på SU og helt fuldstændig fattig, men derudover er den jo faktisk ikke så dyr! Den er jo meget billigere end f.eks. en Stokke eller en Leander seng!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.