the little people er åben :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Karo

Chatarina skriver:

HOLD DA OP EN FANTASTISK SIDE!! Farligt for mit dankort

Studerer den lige nærmer og så bliver der vist sat et par ønsker på dåbs ønskelisten

Jeg tror vi har været sværre at finde gave til, til Idas barnedåb.

Men nu får vi jo snart at se hvad folk har fundet på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Skouboe

Jeg kan kun tilslutte mig de andre - fantastisk side.. den har HELT klart potientiale til at blive et dyrt bekendtskab...

Nu håber jeg så bare på at folk beslutter sig for at købe en masse Daub Deluxe, så jeg kan rydde jeres butik

Anmeld

18. juni 2010

mama09

Karo skriver:

Som jeg jo har skrevet herinde er Martin og jeg ved at åbne en web forretning der sælger børnemøbler, bamser, legetøj og meget mere.

Jeg kan nu stolt fortælle at siden er åben og vil meget gerne invitere jeg alle ind og kigge på http://www.thelittlepeople.dk/

Vi tager gerne imod ris og ros.

Fede side, pæne ting - og dyrer, nok bare mig der er en nærig røv Men pæne ting, helt sikkert... Håber i får masser af succes..

Anmeld

18. juni 2010

anna-jonas

Katja..................sikke en flot forretning du har banket op der............godt at jeg ikke skal have flere børn, for så ville vores kassebeholdning nok lide overlast.

Tillykke med åbningen.

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

TILLYKKE med at det nu er blevet en realitet, og I er "gået i luften"...

Jeg ønsker Jer AL mulig succes med det, og det er jeg også meget overbevist om, at I nok skal få. For det er seriøøøst nogle smukke, søde og lækre ting og sager I sælger. MUMS!    Det kan blive en dyr fornøjelse!

Krammer herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.