hvornår bør man stop med og sove på maven ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Fru Dinesen

Hvornår stoppede i ?????

Det er min 3. graviditet , hold helt fest hvor man glemmer hurtig 

jeg sover stadig på Mavsen og jeg er i 10 uge er det ok ????? 

Hvornår bør man stoppe ???

De 2 andre graviditeter sov jeg ik på maven for den gang kunne jeg slet ik ha det , men har fået den her vane siden ...

Håber på nogle gode svar for er da bekymret for om jeg maser baby Knussss 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

VIPpigen

jeg lurer lige med, er selv 15+3, og sover bedst på maven, og jeg sover altså stadig på maven... hehe

Anmeld

18. juni 2010

hc=k

Dy kan ikke mase baby så du kan sove på maven indtil du ikke kan ligge der længere. Det sagde min jordmoder

Anmeld

18. juni 2010

LifeIsGreat

Det er helt op til en selv, hvornår man ik føler det er behageligt at sove på maven længere.. Nogle kan sove på maven langt ind i graviditeten, mens andre ikke kan længere efter fx. uge 12.

Anmeld

18. juni 2010

Fru Dinesen

Så forsetter jeg med det .... for sover alså aller bedst sådan 

Anmeld

18. juni 2010

Maddox

Som de andre siger, så sov på maven så længe du KAN

Jeg sov næsten på maven hele graviditeten (da det er den eneste måde jeg kan sove på). Da det ikke længere var fysisk muligt, at ligge direkte på maven, sov jeg med en sammenrullet dyne under det ene ben, så jeg stadig lagde halvvejs på maven/siden - det værste var at jeg skulle flytte dynen rundt, hver gang jeg vendte mig. Men ellers lagde jeg perfekt sådan!

Anmeld

18. juni 2010

Sisley

Ja, nyd det så længe du kan! Jeg kan kun sove på maven og den sidste måned kunne det bare ikke lade sig gøre længere, så jeg sov bare SÅ dårligt!

Anmeld

18. juni 2010

charlottekri

jeg sov også så vidt muligt på maven gennem hele min graviditet... da jeg ikke længere kunne sove direkte på maven trillede jeg bare så langt om, som det var muligt for spærreballonen

Så længe det ike er ubehageligt, så sker der ikke noget ved det

Anmeld

18. juni 2010

Muffinmus

sov på amen til samme dag jeg fødte..dog bliver det jo mere og mere sidelæns...men altså man kan sagtes sove på maven alt det man overhovedet gider, babyen bliver ikke klemt og ligger du dårligt så lad være. Men ellers kan du gøre det så længe du ligger godt:-)

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

Det kan du indtil det ikke er behageligt for dig længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.