Karolinelund i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Patrick07

Skulle egentlig bare høre jeg smukke damer.. og der var nogen af jer der skal i karolinelund i aften og høre Bryan Rice.. min og min skønne familie skal vist der ind et tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ville vildt gerne derind (nu ikke for musikkens skyld), men jeg tror vist at det bedste er en aften hjemme, da K skal på miniferie hos bedsteforældrene imorgen og vi skal holde fødselsdagsfest imorgen aften.

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg ville vildt gerne derind (nu ikke for musikkens skyld), men jeg tror vist at det bedste er en aften hjemme, da K skal på miniferie hos bedsteforældrene imorgen og vi skal holde fødselsdagsfest imorgen aften.

Vi er næsten der inde hver weekend  så i siger bare til hvis vi skulle gøre det sammen en dag Ej hvor lyder det da bare super hyggeligt for K.. Årh nej hvem har jeg nu glem og ønske tillykke med fødselsdag er det dig eller P ??

Anmeld

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Vi er næsten der inde hver weekend  så i siger bare til hvis vi skulle gøre det sammen en dag Ej hvor lyder det da bare super hyggeligt for K.. Årh nej hvem har jeg nu glem og ønske tillykke med fødselsdag er det dig eller P ??

Det vil vi helt sikkert, K elsker at være derinde, så et par gange i løbet af sommeren skal det nok blive til

Bare rolig, det er først på mandag der er fødselsdag, og det er P der fylder... 29 år hvis du spørger ham selv... Men ifølge fødselsattesten er det altså 34 år

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Det vil vi helt sikkert, K elsker at være derinde, så et par gange i løbet af sommeren skal det nok blive til

Bare rolig, det er først på mandag der er fødselsdag, og det er P der fylder... 29 år hvis du spørger ham selv... Men ifølge fødselsattesten er det altså 34 år

Jimmie og patick har også fået sådan nogle kort så de får ½ pris på tur bånd hehe men jeg holder pænt begge fødder på jorden.. tror det er bedst lige pt hehe

Uhh Tillykke Tillykke til P med fødselsdag de 29 (34 år) muhahaha må sku sige han holder sig godt  så håber jeg han får holdt en fantastisk fødslesdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.