Mave smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

trine1989

hej de dejlige damer

er der nogen af jer der har haft mange mens smerter under graviditeten?

er nemlig meget urolig for om det skyldes en biokemsik graviditet

har haft mens smerter lige fra 9 dage efter Æl til nu 16 dage efter, og de gange jeg har testet har stegen været svag men er også kun 5+0 idag.

men igår havde jeg bare så vildt ondt som om mens kom, mens stadig ingen (heldigvis, håber den lille spir blir deroppe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

XXSS

Hej Trine

Jeg har ikke selv haft så mange mens smerter under mine graviditeter, men ved at flere har og at det kan være ganske normalt. Hvis du ikke bløder så tror jeg bare at det bedste du kan gøre er at afvente og se  Selvom du selvfølgelig er bekymret.

Der skal nok være nogle af de gæve piger herinde der svarer senere - har læst mig til at flere af dem har prøvet det på egen krop.

Jeg håber din spir har det godt

Anmeld

18. juni 2010

Muffinmus

ork ja, alle gangene...det er super ormalt så længe du ikke bløder er det bare en del af det at være gravid.

Du vil opleve du kan have ondt i kroppen på MANGE måder de næste 9 mdr. Stik og jag, trykken, ondt ved ribbene, nærmest som vilde blå mærker, ond ved navlen, ondt lysken, i ryggen, i lænden, i iskias,hård mave, ondt i  hovedet fra uge 10-16, osv osv osv...det er glæderne ved at være gravid

Og uanset hvad, så bliver man altid lidt nervøs hver gang noget føles lidt anderledes, men slå det op og se at det nærmest bare er normalt og følger med.

Og alligevel gør man det jo gladeligt hver gang:-)

Anmeld

18. juni 2010

DK

Jeg har haft sindsygt mange ligamentsmerter (føltes som mens.smerter) især i starten. Jeg blev nervøs hver gang, men det er bare fordi at ligamenterne strækker sig. Det går de igang med med det samme man bliver gravid!

Mine smerter er næsten ovre nu, og nu bliver jeg lidt nervøs når de ikke er der, he he.... Man er vist aldrig helt tilfreds som gravid!

Anmeld

18. juni 2010

trine1989

puh ha det er jeg virkelig glad for at høre har jo næsten bildt mig selv ind at det er en biokemsik graviditet

men dejligt at høre at det blot er en af de mange mange dejligeheder man kan opleve i de fantastiske 9 mdr

tror også jeg har ligamentsmerter har nemlig nogle niv i underlivet det er meget kort og kommer lidt ude i siden og midt i underlivet, så synes jeg har læst mig til at det kunne være det.

men mine mens smerter føles præcis som før min normale mens  håber bare de forsvinder. bløder jo 7-9-13 heldigvis ikke

Anmeld

18. juni 2010

trine1989

DK skriver:

Jeg har haft sindsygt mange ligamentsmerter (føltes som mens.smerter) især i starten. Jeg blev nervøs hver gang, men det er bare fordi at ligamenterne strækker sig. Det går de igang med med det samme man bliver gravid!

Mine smerter er næsten ovre nu, og nu bliver jeg lidt nervøs når de ikke er der, he he.... Man er vist aldrig helt tilfreds som gravid!

hvor langt er du henne

jeg går ind i uge 5 nu. så det er stadig meget tidligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.