4 x i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Moaaar <3

Ja utroligt nok mig som altid sover natten væk og aldrig skal op og tisse, har jeg i nat været oppe x 4 , og ikke bare lige små tisset, men virkelig tisset .
Jeg ved godt at man ofte skal tisse når man er gravid men har ikke lige haft det sådan her, jeg er kun 5uger henne.

Forrig 3nætter har jeg først skulle på toilet  mellem kl.04-05

Er det meget normalt ?

( har tænkt lidt på blærebetændelse men der plejer Jeg ikke at tisse så meget når jeg har haft det, men mest små tisset under en blærebetændelse )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Vidunderligeunger

Æblekage skriver:

Ja utroligt nok mig som altid sover natten væk og aldrig skal op og tisse, har jeg i nat været oppe x 4 , og ikke bare lige små tisset, men virkelig tisset .
Jeg ved godt at man ofte skal tisse når man er gravid men har ikke lige haft det sådan her, jeg er kun 5uger henne.

Forrig 3nætter har jeg først skulle på toilet  mellem kl.04-05

Er det meget normalt ?

( har tænkt lidt på blærebetændelse men der plejer Jeg ikke at tisse så meget når jeg har haft det, men mest små tisset under en blærebetændelse )

der kan godt forekomme anderledes symptomer ved en blærebetændelse når man er gravid. jeg mærkede stort set intet, men fik det tilfældig tjekket hos lægen...

Prøv og få tjekket din urin

Anmeld

18. juni 2010

trine1989

hej

har også prøvet det med at stå op flere gange om natten for at tisse ihh hvor er det træls... ved ikke hvad det skyldes men oplevede det for et par dage siden... nu har jeg bare virkelig ondt når jeg vågner og skal tisse med det samme

tror bare kroppen er lidt mærkelig og så det skal man nok bare tage med et gran salt  

knus

Anmeld

18. juni 2010

Moaaar <3

havde det som om jeg havde været ude og drikke øller hehe

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg har hele mit liv været nattetisser... I perioder har 3-5 gange pr nat (uden graviditet) ikke været unormalt. Min læge siger, at nogen bare tisser mere om natten end om dagen. (MEGA TRÆLS skal jeg hilse og sige).

Jeg har aldrig haft blærebetænde eller lignene, så jeg ved ikke hvordan det er. Men mit nattetisseri er ikke blevet hverken værre eller bedre under min graviditet...

Jeg håber du kan finde ro alligevel og få sovet lidt bagefter Og falder hurtigt i søvn.

Anmeld

18. juni 2010

businesstigger

Et af de første tegn på at jeg var gravid denne gang var at jeg lige pludselig skulle tisse non-stop dag og nat. Sådan var det også da jeg ventede Alexander. Mener det aftog lidt i 2. trimester dengang.

Men hvis du er i tvivl så hellere blive checket af lægen en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

18. juni 2010

Moaaar <3

Zafir skriver:

Altså - jeg har hele mit liv været nattetisser... I perioder har 3-5 gange pr nat (uden graviditet) ikke været unormalt. Min læge siger, at nogen bare tisser mere om natten end om dagen. (MEGA TRÆLS skal jeg hilse og sige).

Jeg har aldrig haft blærebetænde eller lignene, så jeg ved ikke hvordan det er. Men mit nattetisseri er ikke blevet hverken værre eller bedre under min graviditet...

Jeg håber du kan finde ro alligevel og få sovet lidt bagefter Og falder hurtigt i søvn.

ja om dagen er det ikke så slemt , endnu.
Men rart at vide at man ikke er den eneste med den tisse træng

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Æblekage skriver:

ja om dagen er det ikke så slemt , endnu.
Men rart at vide at man ikke er den eneste med den tisse træng

MIn blære virker desværre også omvendt... Det er mega træls, for der er intet der virker. Heller ikke at begrænse væskeindtag om aftenen. Jeg skal bare tisse om natten. Det er ligesom der får mine organer ro til at produceret tis

Det var noget med at, hvis det tog overhånd(som hun ikke syntes det havde gjort), så kunne man få piller til at regulere det. Det er noget med at der er kuk i noget hormon - altså når det er at man ikke er gravid. Når man er gravid, er det jo mere også fordi der ikke helt er plads tror jeg. Jeg ved det ikke. Eller måske påvirker hormonerne også blæren? Og urin produktionen?

Anmeld

18. juni 2010

Moaaar <3

Zafir skriver:

MIn blære virker desværre også omvendt... Det er mega træls, for der er intet der virker. Heller ikke at begrænse væskeindtag om aftenen. Jeg skal bare tisse om natten. Det er ligesom der får mine organer ro til at produceret tis

Det var noget med at, hvis det tog overhånd(som hun ikke syntes det havde gjort), så kunne man få piller til at regulere det. Det er noget med at der er kuk i noget hormon - altså når det er at man ikke er gravid. Når man er gravid, er det jo mere også fordi der ikke helt er plads tror jeg. Jeg ved det ikke. Eller måske påvirker hormonerne også blæren? Og urin produktionen?

Håber da godt nok ikke det tager overhånd ville det være mega irriterende ...

Anmeld

19. juni 2010

sus82

Jeg opdagede at jeg var gravid ved at jeg skulle op og tisse om natten, det plejer jeg ellers aldrig. Jeg har været gravid to gange og begge gange var det det første symptom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.