det er ved at være noget tid siden, at jeg har skrevet lidt fra os;0)
vi har fået nye naboer! skønne, søde, normale naboer! Det er intet mindre en fantastisk! Og så har de verdens sødeste Golden retriever "Maggi"... Nikoline elsker simpelthen den hund! Og den er bare SÅ god... hele vejen hjem fra DP kalder hun på Maggi (hun kan ikk lige sige det men noget som ligner)...
Vi har allerede haft dem på besøg herinde og vi har været inde og "lege " flere gange, Nikoline vil simpelthen derind hele tiden! de er nogle år yngre end os, og har en lille søn på 7 mdr.... Jeg er simpelthen så glad! endelig, nogle mennesker som vi kan snakke med og have noget sammen med!
Nikoline fik lige en forsinket 15 mdr vaccine forleden
... den der MFR... men hun tog det bare SÅ flot! kun lige et lille piv, og så var hun glad igen bagefter! Mors store pige!For godt en mdr´s tid siden, begyndte Nikoline at tale om sig selv og nævne sig selv "Nine" siger hun... Hvis man tager hendes sut om morgenen, siger hun: "bla bla bla bla Niner" og kigger meget alvorligt.... hi hi... Hun spiser selv, men gaflen benytter hun mest til at rede håret
... morgenmaden giver vi hende også, det er mini fraser med mælk.... Og så god kontrol har hun ikke over en ske.... Men jeg vil gerne at vi sætter mere fokus på det nu, så hun kan lære det...
den sætning, Nikoline mest bruger er "Far barbeit" (far er på arbejde)... hi hi... gad vidst hvornår hun skal sige "mor barbeit"??
min sagsbehandler mener ikke hun skal indkalde mig før til august... det skal hun heller ikke i følge reglerne.... men afgørelsen fra social lægen foreligger jo snart, og så er der vel ingen grund til at vente? det mener vi i alt fald ikke... så Martin presser lidt på og vi har allieret os med en af hans kolleger der vil hjælpe... (godt jeg har Martin!!!) jeg havde aldrig orket at føre denne her sag selv... er simpelthen udbrændt hvad den ryg angår...
jeg synes min ryg har stjålet alt for meget tid fra mig... jeg bør slippe den tanke, da jeg ikke kan lave om på det... men for tiden er jeg lidt bitter over det!!
i øvrigt begyndte jeg i træningscenteret i onsdags;0) og skal derhen igen mandag...
når.... det blev lidt lang..... hvor er solen henne idag?