FrkT skriver:
Ja her i Kragelund ligefrem stormer det. Vores havebord og stole lå for ½ time siden pludselig 3 meter væk fra terassen, og det ene ben på bordet var knækket
Og jeg skal snart ud at køre fordi jeg skal på arbejde, HADER at køre i sådan et vejr.... specielt i sådan en lille bil. Hvad skal vi dog også med alt det blæsevejr? Synes virkelig det er blevet ekstremt inden for de sidste 2-3 år. Værre og værre. Og jeg skal vestpå på arbejde.... mon ikke det blæser endnu mere derude? ØV!
vi skal også hele vejen til Randers senere.. hm.. Tror jeg beder Daniel om at køre 
Det jeg synes er mest træls er at jeg ikke kan stille Laura ud i barnevognen... For det første bliver det vist for koldt med alt det blæsevejr, for det andet ved jeg ikke om bremserne er stærke nok til at den bliver stående hvis der pludselig kommer et af de kraftige vindstød
og for det tredje flyver der grene osv rundt i luften som kunne risikere at ramme vognen! Nix, hun bliver inde hos mig!!!
Det er lidt sært at vi sidder her, tæt på juli måned (= HØJSOMMER) og så er vejret sådan her!? 
Anmeld