Nå, skal lige ud med en masse..
1. ting: Laura fylder 4 mdr. i dag
Min store pige... Kan slet ikke forstå tiden er gået så hurtigt, og det er meget svært for mig at følge med. Jeg forsøger at nyde hver eneste lille detalje, men alligevel føler jeg det som om jeg går glip af en masse og at jeg burde "gøre det bedre" 
2. Laura sov på eget værelse for 1. gang i nat. Det var hårdt, for hun ville helst sove på min arm! Men vi holdt fast og hun sov faktisk rigtig godt og vågnede kun én gang i løbet af natten hvor hun så fik mad og en tør numse
Jeg har ikke haft hende sovende derinde før. Heller ikke om dagen. Det burde jeg nok have haft så hun havde vænnet sig til lugten, lydene osv derinde. Hun fik dog nogle velkendte ting med i seng så hun havde bl.a. en stofble med "morduft"...
3. En time efter vi havde lagt os vågnede jeg med VOLDSOM kvalme og hele lokalet snurrede rundt... Det blev værre og værre og til sidst måtte jeg løbe ud og kaste op - meget!
Jeg endte med at kaste op 3 gange - alle 3 gange var det meget flydende og stod ud af mund og næse (beklager detaljerne). Her til morgen har jeg det ok, men frygter hvad der sker når jeg spiser noget. Så indtil videre har jeg kun fået æblejuice -> væske+sukker...
Jeg ANER ikke hvorfor jeg pludselig fik det sådan. Vi spise bare madder til aften da vi fik varm frokost i går...
Det er meningen at vi skal pakke en masse og ud og ordne en masse praktiske ting når Daniel kommer hjem (han er ude og hjælpe sin fars kæreste med noget hegn).
Jeg er helt smadret i hovedet. Når jeg lukker øjene kører det hele rundt, men jeg har i det mindste ikke kvalme!
Tror lige jeg skulle have det skrevet ned, for at bearbejde lidt...
Tak fordi du læste med! 
Knus Caroline 
Anmeld