det har været en lang nat (langt og meget rodet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nå, skal lige ud med en masse..

1. ting: Laura fylder 4 mdr. i dag Min store pige... Kan slet ikke forstå tiden er gået så hurtigt, og det er meget svært for mig at følge med. Jeg forsøger at nyde hver eneste lille detalje, men alligevel føler jeg det som om jeg går glip af en masse og at jeg burde "gøre det bedre"

2. Laura sov på eget værelse for 1. gang i nat. Det var hårdt, for hun ville helst sove på min arm! Men vi holdt fast og hun sov faktisk rigtig godt og vågnede kun én gang i løbet af natten hvor hun så fik mad og en tør numse Jeg har ikke haft hende sovende derinde før. Heller ikke om dagen. Det burde jeg nok have haft så hun havde vænnet sig til lugten, lydene osv derinde. Hun fik dog nogle velkendte ting med i seng så hun havde bl.a. en stofble med "morduft"...

3. En time efter vi havde lagt os vågnede jeg med VOLDSOM kvalme og hele lokalet snurrede rundt... Det blev værre og værre og til sidst måtte jeg løbe ud og kaste op - meget! Jeg endte med at kaste op 3 gange - alle 3 gange var det meget flydende og stod ud af mund og næse (beklager detaljerne). Her til morgen har jeg det ok, men frygter hvad der sker når jeg spiser noget. Så indtil videre har jeg kun fået æblejuice -> væske+sukker...

Jeg ANER ikke hvorfor jeg pludselig fik det sådan. Vi spise bare madder til aften da vi fik varm frokost i går...

Det er meningen at vi skal pakke en masse og ud og ordne en masse praktiske ting når Daniel kommer hjem (han er ude og hjælpe sin fars kæreste med noget hegn).

Jeg er helt smadret i hovedet. Når jeg lukker øjene kører det hele rundt, men jeg har i det mindste ikke kvalme!

Tror lige jeg skulle have det skrevet ned, for at bearbejde lidt...

Tak fordi du læste med!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Barbamama

Puha det lyder ikke rart... Måske har du været lidt for spændt i kroppen over at hun ikke skulle sove hos dig. Nervøsitet og spændinger kan godt gøre man bliver dårlig. Det kender jeg da fra mig selv.... God bedring til dig.

Og ja tiden går altså stærkt men så længe du nyder jeres datter gør du jo hvad du kan. Min datter bliver 1år d. 25. og jeg fatter bare ikke at det er gået så stærkt....

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

michella80 skriver:

Puha det lyder ikke rart... Måske har du været lidt for spændt i kroppen over at hun ikke skulle sove hos dig. Nervøsitet og spændinger kan godt gøre man bliver dårlig. Det kender jeg da fra mig selv.... God bedring til dig.

Og ja tiden går altså stærkt men så længe du nyder jeres datter gør du jo hvad du kan. Min datter bliver 1år d. 25. og jeg fatter bare ikke at det er gået så stærkt....

ja, jeg tænkte også om det kunne være lidt ængstelighed... Var jo spændt på hvordan det skulle gå, og samtidig bange for om jeg nu ville høre hende, osv (hvilket jo SLET ikke var et problem)

Jeg havde bare den der "madforgiftning" følelse, men Daniel og jeg har spist præcis det samme og han havde ingenting... hmm... må nok finde mig i aldrig at finde ud af hvad der var galt!

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Det er da sikkert virus   Syntes der er rigtigt mange der har det den ene eller anden vej lige for tiden , God bedring ,,

Anmeld

18. juni 2010

Barbamama

Caroline86 skriver:

ja, jeg tænkte også om det kunne være lidt ængstelighed... Var jo spændt på hvordan det skulle gå, og samtidig bange for om jeg nu ville høre hende, osv (hvilket jo SLET ikke var et problem)

Jeg havde bare den der "madforgiftning" følelse, men Daniel og jeg har spist præcis det samme og han havde ingenting... hmm... må nok finde mig i aldrig at finde ud af hvad der var galt!

Bare det er væk i dag. Ja nogle gange har kroppen brug for at få det UD selvom det er psykisk! Jeg har også kunne gøre mig selv VILDT dårlig førhen. Især hvis jeg glædede mig meget til noget. Uh hvad jeg ikke er gået glip af fordi jeg blev syg

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

michella80 skriver:

Bare det er væk i dag. Ja nogle gange har kroppen brug for at få det UD selvom det er psykisk! Jeg har også kunne gøre mig selv VILDT dårlig førhen. Især hvis jeg glædede mig meget til noget. Uh hvad jeg ikke er gået glip af fordi jeg blev syg

øv hvor træls

Jamen indtil videre har der ikke været andet end lidt rumlemave, i dag. Men der er vidst intet at sige til den rumsterer lidt efter den nat...

Anmeld

18. juni 2010

Maise

og du er ikke gravid igen?? ej, bare for sjov. da jeg var gravid brækkede jeg mig indimellem om aftenen og havde også diarre, som om min krop sagde fra overfor visse ting fordi jeg var gravid. har oplevet 3-4 gange efter jeg har født vågnet ved. 1-2 tiden og brækket mig. tænker at kroppen måske stadig siger fra fordi man ammer, altså naturens måde at sige stop. I don´t kno. synes ihvertfald selv at det er mærkeligt at jeg flere gange har oplevet det både under og efter jeg har født. hmmmm

god bedring til dig. husk at drikke og spis en masse.

maise

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Maise skriver:

og du er ikke gravid igen?? ej, bare for sjov. da jeg var gravid brækkede jeg mig indimellem om aftenen og havde også diarre, som om min krop sagde fra overfor visse ting fordi jeg var gravid. har oplevet 3-4 gange efter jeg har født vågnet ved. 1-2 tiden og brækket mig. tænker at kroppen måske stadig siger fra fordi man ammer, altså naturens måde at sige stop. I don´t kno. synes ihvertfald selv at det er mærkeligt at jeg flere gange har oplevet det både under og efter jeg har født. hmmmm

god bedring til dig. husk at drikke og spis en masse.

maise

SÅ stopper du... det er SLET ikke sjovt

Nej, jeg burde så bestemt ikke være gravid igen. Så er der da gået noget helt galt! Selvom, tankevækkende nok, min kvalme med Laura startede for PRÆCIS ét år siden. Fik den positive test 4 dage senere, d.22/6 Vildt at det er et år siden...

Er godt nok træt i dag... Godt Daniel har ferie, så han kan tage Laura lidt når jeg trænger til at hvilke mig!

skal nok huske mad og drikke!

Anmeld

18. juni 2010

Maise

Caroline86 skriver:

SÅ stopper du... det er SLET ikke sjovt

Nej, jeg burde så bestemt ikke være gravid igen. Så er der da gået noget helt galt! Selvom, tankevækkende nok, min kvalme med Laura startede for PRÆCIS ét år siden. Fik den positive test 4 dage senere, d.22/6 Vildt at det er et år siden...

Er godt nok træt i dag... Godt Daniel har ferie, så han kan tage Laura lidt når jeg trænger til at hvilke mig!

skal nok huske mad og drikke!

Sorry, ja troede sgu også selv jeg var blevet gravid. nægtede at tage en test og ventede på mens. som heldigvis kom, puha.

ja Daniel må tage hende så du kan sove og æde SLIK

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Maise skriver:

Sorry, ja troede sgu også selv jeg var blevet gravid. nægtede at tage en test og ventede på mens. som heldigvis kom, puha.

ja Daniel må tage hende så du kan sove og æde SLIK

min mens er ikke kommet efter fødslen endnu, så jeg kan ikke engang "vente på den" hmm... Men nej, jeg er IKKE gravid igen! Det er vist så godt som umuligt

Synes ikke lige jeg føler mig klar til at drøne rundt og ordne praktiske ting i dag, men måske kan jeg nå en lille lur inden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.