Nu har Casper ingen undskyldning mere hi hi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Barbamama

I går aftes sad jeg og kiggede her på siden og faldt over en sød video med en lille bebs der lå i sin barnevogn. Casper lå og blundede på siden. Da videoen startede sagde drengen nogle lyde og peb lidt. Så FLØJ Casper op af sofaen og var i al hast på vej ind til Carla (son lå og sov) og så var jeg jo flad af grin! Han troede det var Carla der havde grædt og så ville han ind til hende. Han var snotforvirret.  Så var det også bare jeg tænkte: Så har manden sgu ikke længere en undskyldning for ikke at stå op om natten. Han siger altid at han ikke hører hende, men det passer vidst ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

oo

AFSLØRET

Anmeld

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

I går aftes sad jeg og kiggede her på siden og faldt over en sød video med en lille bebs der lå i sin barnevogn. Casper lå og blundede på siden. Da videoen startede sagde drengen nogle lyde og peb lidt. Så FLØJ Casper op af sofaen og var i al hast på vej ind til Carla (son lå og sov) og så var jeg jo flad af grin! Han troede det var Carla der havde grædt og så ville han ind til hende. Han var snotforvirret.  Så var det også bare jeg tænkte: Så har manden sgu ikke længere en undskyldning for ikke at stå op om natten. Han siger altid at han ikke hører hende, men det passer vidst ikke

ha ha...

her er det kun mig der står op, men jeg arbejder heller ikke jo:0)

Anmeld

18. juni 2010

Dictes mor

Ha ha afsløret. Det er skisme lidt skægt

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

Sjovt - Dén med at de ikke "hører det" (kaldes vist selektiv hørelse, hehe), tror jeg faktisk en del mænd hurtigt lurer at bruge som undskyldning til at kunne blive liggende. For de er ikke i tvivl om, at vi mødre jo nok skal reagere.

De hører, hvis de VIL høre, tror jeg.
Men de kan vende det døve øre til, fordi de godt ved, at vi mødre ikke kan lukke af for lyden af vores børns gråd, så vi skal nok lette vores R¤¤ og gøre noget ved det........mens de så blunder hen igen, grrr.

De er snu, de ræve   

Anmeld

18. juni 2010

LIZO

hehe..  har vi ikke alle prøvet det

Anmeld

18. juni 2010

Karo

Nej, hvor godt

Så blev han vist lige afsløret

Anmeld

18. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Hihiiii ja det kan man vidst kalde, at være afsløret

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

HAHAHAHAHAHHA

Anmeld

18. juni 2010

Ida.

Hehe

Men min erfaring er nu faktisk, at hvis vi aftaler, at Pelle har nattetjansen en nat, så hører han faktisk ungerne! Men i nat, hvor Lina har hostet en del, og derfor været meget vågen (læs: jeg har været oppe minimum én gang i timen heeeele den lange nat ), har han ikke hørt en lyd...han var helt  da jeg fortalte ham, at jeg havde rendt oppe ved hende hele natten...

Så i nat har han tjansen så mor her kan få lov at sove!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.