Nyt fra os. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

lulleh

nu er det fire dage siden jeg fødte en søn. (Johannes)

ham ligger stadig på Nero med sonde, dog er han begyndt at spise lidt selv. hans blodsukker er også blevet rigtig godt . så nu er jeg bare glad . så mangler vi bare han tager på i vægt og spiser selv, så må vi komme HJEM.

lægerne siger ca 1 til 2 uger, så han vist klar.

men nøj jeg synes det er hård , alt det her. og jeg står alene med det, da min mand arbjeder fra 6 morgen til 6 aften. så han når kun lige at være her en time, inden han ska hjem igen. jeg er ved at være brugt op.  troede jeg kunne klare alt der her. men har jeg senere fundet ud a, at det kan jeg ikke .

bare lige fra mig .

der kommer lige nogen nye billeder af Johannes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Vial

Hvor er han bare en sød lille en. Nr. 2 billede er lidt sørgeligt, synes jeg. Han ser helt ked af det ud :-( Var det ikke noget med at han vejede 1800 gram, men født til tiden og moderkage ikke var så god? Kan godt forstå du er slidt. Det er ikke nemt at ha' sin gang på neo. Håber han snart tager godt på, så I kan komme hjem og starte så

Anmeld

18. juni 2010

Vial

KaMa skriver:

Hvor er han bare en sød lille en. Nr. 2 billede er lidt sørgeligt, synes jeg. Han ser helt ked af det ud :-( Var det ikke noget med at han vejede 1800 gram, men født til tiden og moderkage ikke var så god? Kan godt forstå du er slidt. Det er ikke nemt at ha' sin gang på neo. Håber han snart tager godt på, så I kan komme hjem og starte så

... Starte på en frisk :-)

Anmeld

18. juni 2010

maj2011

han er da bare for kær... en nuttet lille fyr, der sikkert allerede har sat masser af hjerter i brand :-)

husk det er gode på neo til at hjælpe jeres lille fyr, men de vil skam også gerne hjælpe DIG.... du skal bare åbne op for dem, det er vigtig du snakker om de tanker du har, for pu ha det må være en rigtig hård tid du har været, og vil komme igennem...

sender de varmeste tanker til dig og lille manden

KLEM M

Anmeld

20. juni 2010

lulleh

Fredag aften begyndte han at spise al sin mad selv. og blev ved med det hele aften og natten . så lørdag kom vi HJEM . og jeg er bare så glad han har taget 200gram på, på 3 dage så fremskridt.

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Hvor dejligt I måtte komme hjem!

Anmeld

20. juni 2010

lulleh

Mor til David skriver:

Hvor dejligt I måtte komme hjem!

Jaa det er super skønt. vi nyder det alle sammen .

så nu ska vi bare lige have hverdagen op og køre igen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.