hvorfor glemmer man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Vidunderligeunger

... hvordan det føltes at være gravid? Eller er det kun mig?

Jeg så lige et par billeder af mig selv siddende i sofaen et par dage inden mit PKS, og jeg kan slet ikke fornemme hvordan det var at være gravid, og det er alligevel kun 3 uger siden..

Andre som mig ??

Total ligegyldig tråd, kom bare til at tænke på det..

Godnat ellers,  til jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Annesofie.

måske for man tænker meget over det der er kommet ud af graviditeten altså barnet, hvis du ikke tænker over noget i lang tid glemmer du det tilsidst

Anmeld

17. juni 2010

Daisy

Så der bliver født flere børn

Anmeld

18. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Daisy skriver:

Så der bliver født flere børn

good one.. det er skørt, for jeg havde faktisk fornemmelsen af at være gravid 'i kroppen' et godt stykke tid efter fødslen.. Men nu kan jeg så heller ikke rigtig huske det mere..

Anmeld

18. juni 2010

Fru Dinesen

Uhhaaa tror det er meget heldigt for vores lille familie, for ellers havde vi kun fået Marcus. 

jeg kan nemlig ik li og være gravid har såååå meget kvalme og de to andre gange har det været gennem hele graviditeten + bækkenløsning 

mennn nøjjj hvor man glemmer det når man har en lille bebs på sin mave efter en go hård fødsel 

elsker mine unger og det er det hele værd og det bliver den lille i min mave også 

Knuss linda 

Anmeld

18. juni 2010

Maise

AnjaM skriver:

good one.. det er skørt, for jeg havde faktisk fornemmelsen af at være gravid 'i kroppen' et godt stykke tid efter fødslen.. Men nu kan jeg så heller ikke rigtig huske det mere..

præcis sådan jeg havde det. glæder mig vildt til vi engang skal have nummer to, selvom jeg har mange komplikationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.