Smarte newborn sko - hvor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Lou87

Hej De Damer

Har længe ledt og ledt efter enten en Converse All Star sko, (rød, lille, pink, blot en pige farve) eller Fx Adidas' SuperStar sko.. (hvid, med lyserøde striber).. Men jeg kan kun finde dem fra str 17 og op.. Kan man virkelig ikk få disse mindre, er der nogen der ved det ?? Hvis nogen har nogen billigt til salg, er jeg også interesseret

Mange hilser og forsat go aften

Fra Lou - 29 + 4 med en lille prinsesse <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Mette.

Jeg har selv været på udkig - og jeg har indtil nu fået afvide de kun laves i 17 og op, desværre!

Så vi må vente til vores små prinsesser er lidt større!

Knus Mette - med Emilie på 7 uger.

Anmeld

17. juni 2010

SHERO

Lou87 skriver:

Hej De Damer

Har længe ledt og ledt efter enten en Converse All Star sko, (rød, lille, pink, blot en pige farve) eller Fx Adidas' SuperStar sko.. (hvid, med lyserøde striber).. Men jeg kan kun finde dem fra str 17 og op.. Kan man virkelig ikk få disse mindre, er der nogen der ved det ?? Hvis nogen har nogen billigt til salg, er jeg også interesseret

Tror ikke du kan finde sådan nogen... i hvert fald ikke de "rigtige". Det er vist ikke særlig godt at putte så små fødder i faste sko... Men kun sådan nogen små lædderfutter... Men dem kan man godt få rigtig fine også...

Man kan i hvert fald få nogen der liiigner rigtige sko lidt.. :-)

http://www.babyshoe.dk/shop/laeder-futter-112c2.html

Anmeld

18. juni 2010

Lou87

Mette. skriver:

Jeg har selv været på udkig - og jeg har indtil nu fået afvide de kun laves i 17 og op, desværre!

Så vi må vente til vores små prinsesser er lidt større!

Knus Mette - med Emilie på 7 uger.

Oki... øvøv!

Og nej der er ikk andet for end og vente så

Men tak for svar.

Anmeld

18. juni 2010

Lou87

Tullen85 skriver:

Tror ikke du kan finde sådan nogen... i hvert fald ikke de "rigtige". Det er vist ikke særlig godt at putte så små fødder i faste sko... Men kun sådan nogen små lædderfutter... Men dem kan man godt få rigtig fine også...

Man kan i hvert fald få nogen der liiigner rigtige sko lidt.. :-)

http://www.babyshoe.dk/shop/laeder-futter-112c2.html

Dem jeg har set i de helt små str, de har også været sådan bløde læder agtige eller sutsko agtige.. ikke faste.

Men kan bare ikk finde dem, og glemte self og spørge hvor de havde dem fra.. æv.

Ja der er også meget søde, bare lidt for kedelige efter min smag. Kan bedst li detaljerne osv på dem jeg har set og efterlyser

Anmeld

18. juni 2010

Pige2009

Nej, de findes ikke, og det er faktisk heller ikke særlig godt for babys fødder at have faste sko på så tidligt. Så jeg ville give baby et par hjemmestrikkede sutter eller lign. på

K.h. Linda

Anmeld

18. juni 2010

ChatH

Lou87 skriver:

Hej De Damer

Jeg ved man kan købe dem i outlet centeret i Ringsted, men hvad med sports butikker, tror jeg også jeg har set dem

Anmeld

19. juni 2010

Lou87

Baagøe skriver:

Nej, de findes ikke, og det er faktisk heller ikke særlig godt for babys fødder at have faste sko på så tidligt. Så jeg ville give baby et par hjemmestrikkede sutter eller lign. på

K.h. Linda

Nej har godt hørt det med de faste sko..

Men dem jeg søger er også sådan nogle lidt bløde agtige sutsko, der bare efterligner den rigtige sko model

Anmeld

19. juni 2010

Lou87

Chatarina skriver:

Jeg ved man kan købe dem i outlet centeret i Ringsted, men hvad med sports butikker, tror jeg også jeg har set dem

Oki, så må jeg derop og lure en dag om de har nogen så små der sports master har måske fundet et par adidas til mig, men det var vidst en fast sko.... ?! må ud og se den en dag.

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Nu trækker jeg lige dette frem igen , for jeg har altså Converse til nyfødt .. De er bare blå , men de er ægte , så de kan fås

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.