2 dage over tid...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

mortilfreja

Er i dag to dage over tid men testen er negativ.. Ved godt at mens kan være forsinket men har ingen tegn på det kommer overhovedet..

Har den sidste uge haft meget ømme og hævede bryster og halsbrand... Humøret svinger meget og jeg tisser hele tiden..

Nogen der har testet sent og var gravid og havde samme symptomer som jeg??

Håber virkelig den er der efter 3 et halvt års kamp.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

maria87

jeg håber virkelig den er der for dig, 3½ år, hold da op, og jeg synes at vi har prøvet i lang tid, vi har prøvet i lidt over et år nu, og bliver mere og mere frustreret, har du nogen anelser om hvordan det kan være det kan være så svært at blive gravid anden gang

første gang jeg blev gravid med min søn skete det ved første forsøg..

og nu sker der ingen ting

har selv haft alle de symptomer, har endda haft 3 positive teste lige efter æg-løsning sidste måned, men er ikke gravid... har du været til nogen undersøgelser eller noget

Anmeld

17. juni 2010

AnneBJ

Krydser, håber og ønsker for Jer, at det er en graviditet der er skyld i den udeblivende mens.

Men samtidig, har jeg lige selv igår, fået min mens 4 dage over tid, trods det jeg var HELT sikker på, at denne gang var det lykkedes. Der var nærmest ikke et symptom på graviditet jeg ikke havde, og bang, så kom menstruationen væltende!...

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

mortilfreja skriver:

Er i dag to dage over tid men testen er negativ.. Ved godt at mens kan være forsinket men har ingen tegn på det kommer overhovedet..

Har den sidste uge haft meget ømme og hævede bryster og halsbrand... Humøret svinger meget og jeg tisser hele tiden..

Nogen der har testet sent og var gravid og havde samme symptomer som jeg??

Håber virkelig den er der efter 3 et halvt års kamp.

Kram

Har ikk prøvet den testede negativt efter at mens sku ha været kommet... så desværre... !

Men var nødt til lige og sætte nogle krydsende fingre for dig  3 år er sku længe... håber for dig !

Anmeld

18. juni 2010

mortilfreja

Tak for alle jeres krydsede fingre..

Har stadig ik fået min mens og er nu 3 dage over tid og har kvalme her til morgen.. Puha..!!

Vi har prøvet i 3 1/2 år fordi min kæreste har nedsat sædkvalitet. Vi skulle have været i gang med fertilitetsbehandling i november sidste år men en måned før blev jeg gravid men tabte det desværre i uge 6. Så vi ved det kan lykkedes.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.