Faderskabspapirer uden gyldig adresse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg står og skal angive, hvem faderen til mit barn er, men han bor i et kolonihavehus, og har hverken adresse eller postboks. Han er ikke samarbejdsvillig, så han gider selvfølgelig heller ikke få fundet et sted til post. Hvad kommer der så til at ske nu?? Jeg kan jo af gode grunde ikke skrive nogen adresse på papirerne, så han kan ikke modtage de breve, som han skal skrive under på mht. faderskab? 

Jeg har vel ikke noget at bekymre mig om i denne sag, eller hvordan?

Er der nogen, der har lidt mere forstand på sådanne ting end mig?

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

vingummibamse

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg står og skal angive, hvem faderen til mit barn er, men han bor i et kolonihavehus, og har hverken adresse eller postboks. Han er ikke samarbejdsvillig, så han gider selvfølgelig heller ikke få fundet et sted til post. Hvad kommer der så til at ske nu?? Jeg kan jo af gode grunde ikke skrive nogen adresse på papirerne, så han kan ikke modtage de breve, som han skal skrive under på mht. faderskab? 

Knus...

du skriver hvad han hedder, hvis du har hans cpr. nr skriver du det.. ellers skriver du hvor han opholder sig på papirende eller hvis han har et arbejde så hvor han arbejder så skal de nok finde ham det skal du ikke være bange for..

sådan nogle sager er de nemlig heller ikke intressert i at havde liggende..

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

vingummibamse skriver:

du skriver hvad han hedder, hvis du har hans cpr. nr skriver du det.. ellers skriver du hvor han opholder sig på papirende eller hvis han har et arbejde så hvor han arbejder så skal de nok finde ham det skal du ikke være bange for..

sådan nogle sager er de nemlig heller ikke intressert i at havde liggende..

Okay. Tak for svar. Så har jeg jo skuldrene fri

Anmeld

17. juni 2010

vingummibamse

Anonym skriver:

Okay. Tak for svar. Så har jeg jo skuldrene fri

jep... du kan jo ikke oplyse dem mere end hva du har...

og ja loven siger at ALLE skal ha en post adresse..

så hvis du skriver hans CPR. på finder de hans post adresse...

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

vingummibamse skriver:

jep... du kan jo ikke oplyse dem mere end hva du har...

og ja loven siger at ALLE skal ha en post adresse..

så hvis du skriver hans CPR. på finder de hans post adresse...

Hans sidste oplyste adresse er i vores gamle lejlighed, og hende der er flyttet ind der, modtager stadig en masse post til ham. Men så bliver han vel bare straffet for det på et tidspunkt?

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Anonym skriver:

Hans sidste oplyste adresse er i vores gamle lejlighed, og hende der er flyttet ind der, modtager stadig en masse post til ham. Men så bliver han vel bare straffet for det på et tidspunkt?

Man kan sagens ikke have en adresse, så har man bare adresse på kommunen.

Meen hvis du skriver opholdssted, navn og cpr.nr., så har du i hvert fald din ryg fri. Så skal de nok finde ham.

Sådan en tosse!!

Pøj pøj med sagen.

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Man kan sagens ikke have en adresse, så har man bare adresse på kommunen.

Meen hvis du skriver opholdssted, navn og cpr.nr., så har du i hvert fald din ryg fri. Så skal de nok finde ham.

Sådan en tosse!!

Pøj pøj med sagen.

Ha - jo tak. Det lader til, jeg får brug for det

Tak for svar

Anmeld

18. juni 2010

CS

Anonym skriver:

Hej alle.

Knus...

Har lige stået i samme situation som dig, da faderen til mit barn ikke ønsker at oplyse sin add og ej vil udlevere sit cpr nr. til mig.

Sendte de oplysninger jeg havde til statsamtet og blev ringet op af dem, for at høre om jeg ikke kendte hans add. Hvortil jeg måtte svare nej, fortalte at jeg havde prøvet at få den udleveret, men uden held. Gav dem en email add jeg havde på ham og de ville prøve at kontakte ham den vej - hvis det ikke lykkedes villle det hele gå rettens vej.

Så jeg er ganske sikker på at du har gjort hvad du kunne - og så kan du bestemt ikke gøre mere.

kh

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.