Hvad tror i?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Anonym trådstarter

vælger lige at være ano da flere kendér mig herinde...

Hhmmmm hvor skal jeg starte min krop opfører sig mærkeligt pt. jeg har pludselig lyst til hindbær snitter konstant blev i går sur på bageren fordi de ikke havde flere (aldrig før ku li dem) ondt i maven når jeg hoster (havde også ved 1 og 2 graviditet) hyleture og "sart" tv kigger, er helt vildt træt og har den der muren i maven som man kan have i starten.... Meennn jeg havde mens for 2 uger siden vi har altid brugt noget ingen ups'er overhovedet (havde dog mens i starten af min 2. grav.) ville i tage en test?? har lidt svært ved at forstå hvordan det skulle kunne lade sig gøre når vi har brugt hver gang og jeg lige har haft mens men grundet alle de her mærkelige ting så virker det jo lidt pudsigt havde ikke tænkt det kunne være det før min mand sagde i går øøhh er du gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

charlottekri

hvorfor ikke bare tage en test i stedet for at gå rundt med alle spekulationerne?? så finder i da ud af det

men, jo jeg tror det samme som din mand... det lyder da som om der er et eller andet i gære... beskyttelse er jo ikke altid helt sikkert, og mens'en kan jo snyde, har man hørt

Anmeld

17. juni 2010

Muffinmus

enig....tag da den test og er den negativ, ja så er du jo altså ikke gravid og kan derfor ikke give det skylden for dit hormon trip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.