Højde og vægt på jeres 3-4 årige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.970 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Christina & Liam

Min store basse, Liam blive 4 år til november...

Men synes, at han er ret stor iforhold til de andre børn på hans alder, henne i børnehaven..

Han er 111 cm høj og vej nok ca 20-22 kg.. Så ja han er en stor dreng, også tøj mæssigt der bruger han str. 5-6 år.

Hvor stor er jeres børn i den alder? (ved godt man ikk kan sammenligne drenge og piger)

Knus Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

LIZO

liam er godt nok næsten 5 år. men han vejer 18 kg og ca 108 cm

han er meget tynd. og konstant syg..  han startet eller us med at være en ordenlig basse. og da han var 10 måneder vejet han 13 kg..  så ikke meget han har taget på de sidste år..

Anmeld

17. juni 2010

Christina & Liam

Sjovt vores børn begge lige havde sådan et skønt navn

Okai, ja så er han ikke så stor.. kan jeg se..

Min Liam er godt bygget, altså ikke tyk eller noget.. men hans højde og vægt går med godt i spænd..

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

David vejer 15,5 kg og er 99 cm. Han bliver 4 til september. Han bruger 98/104 i tøj. Han var lille i det -> 1½ år og var hele tiden en størrelse "bagud", men han er da ved at komme efter det, tror jeg

Anmeld

17. juni 2010

Solstrålen

Nu er Amalie godt nok først blevet 3 her i april så din søn er selvfølgelig ældre men til hendes 3 års undersøgelse ved lægen var hun 92 cm og vejede 12,9 kg ..

Hun har altid været lidt mindre end den kurve hun skal følge ..

Anmeld

17. juni 2010

Svei

Som du selv skriver, så kan man ikke sammenligne og med mine tre kan du jo se hvor stor forskel der kan være bare mellem søskende...de to små har dog ikke samme far som den store.

Nr.1:98cm/14kg

Nr.2:103cm/17kg

Nr.3:114cm/22kg

I dag er min den mellemste som en gennemsnitlig 10 årig i højde, men han er 7 år.

Anmeld

17. juni 2010

JulieE

Min datter Line bliver 4 til november og er ca 97 cm høj og vejer 13 kg. Hun har siden lille været meget lille og spinkel, men er vist ved at være med  Hun bruger str 104 i bukser og 98 i bluser.

Storebror Jacob på 6 år er 120 cm høj og vejer 19 kg og bruger str. 122/128 i tøj

Mange hilsner

Julie

Anmeld

17. juni 2010

JulieE

JulieE skriver:

Min datter Line bliver 4 til november og er ca 97 cm høj og vejer 13 kg. Hun har siden lille været meget lille og spinkel, men er vist ved at være med  Hun bruger str 104 i bukser og 98 i bluser.

Storebror Jacob på 6 år er 120 cm høj og vejer 19 kg og bruger str. 122/128 i tøj

Mange hilsner

Julie

Hov... taste fejl... hun er kun 94 cm høj

Anmeld

17. juni 2010

Daisy

Jeg har en bette pige der er næsten 6 år, hun er 111cm høj og vejer 17 kilo så ikke serligt stor. Men min søn var nogenlunde det samme som din Liam. Han er 8 år nu og bruger tøj til 10-13 år, og de har samme far

Anmeld

17. juni 2010

Svei

Daisy skriver:

Jeg har en bette pige der er næsten 6 år, hun er 111cm høj og vejer 17 kilo så ikke serligt stor. Men min søn var nogenlunde det samme som din Liam. Han er 8 år nu og bruger tøj til 10-13 år, og de har samme far

Åh...så lille var min søn også og faktisk mindre da han startede skole...helt vildt...kan slet ikke forestille mig at han var SÅ lille...men kære er de, de små nips..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.