Iphone Iphone Iphoneee....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Mira0911

Ja, Ville høre om der er nogen herinde som har Iphone og bruger selskabet Telmore?

Fungere det optimalt for Jer ?

Planen er jeg vil daffe til Århus i morgen og købe en Iphone.. Har Telmore - Og håååber virkelig det vil fungere sammen de to ting...

Kom endelig med jeres erfaringere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Ja, Ville høre om der er nogen herinde som har Iphone og bruger selskabet Telmore?

Fungere det optimalt for Jer ?

Planen er jeg vil daffe til Århus i morgen og købe en Iphone.. Har Telmore - Og håååber virkelig det vil fungere sammen de to ting...

Kom endelig med jeres erfaringere...

Nu har jeg Telmore, kan man godt købe deres mobiler i butikker?

troede kun det var over nettet.

kram

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

mor6473 skriver:

Nu har jeg Telmore, kan man godt købe deres mobiler i butikker?

troede kun det var over nettet.

kram

Man kan ikke købe Iphone på telmore... Men Smartphone er vidst en efterligning til Iphone... Smartphone sælger de på telmore..

Anmeld

17. juni 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Man kan ikke købe Iphone på telmore... Men Smartphone er vidst en efterligning til Iphone... Smartphone sælger de på telmore..

okay... så blev jeg så klog..

Anmeld

17. juni 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Anmeld

17. juni 2010

louise8723

MoarJ skriver:

hehe en iphone er en smartphone

men hvis du vil købe en iphone skal du også tænke på prisen på data.. dvs når du er på nettet osv med din tlf.. tjek li priserne ved telmore først

Anmeld

17. juni 2010

MM1987

Jeg har ikke nogen erfaringer, men jeg havde Telmore før jeg købte min iPhone og planen var da at skifte tilbage når jeg ikke længere er bundet. 

Jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne virke, det er først ved den nye iPhone 4 hvor der skal bruges micro simkort at der kommer problemer. 

Jeg vil anbefale dig at vælge en af de der tilvalgspakker med Data, så du ikke får en kæmpe regning, tror 2 eller 5 GB om måneden er rigeligt - ved selvfølgelig ikke hvor meget du bruger den.

Du bliver glad for den

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

mor6473 skriver:

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

hvis du køber en iphone uden abb. kan du sagtens bruge dit telmore kort i den og så bare købe en data pakke for 69 eller 99 kr om måneden så du også kan gå på nettet og bruge iphonen optimalt..
iphone uden abb. koster vel omkring 3000-4000kr

Anmeld

17. juni 2010

Soap

Ja du blir super glad for den, den er fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.