hvordan er forløbet med 2.graviditet efter abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Sweet-Nurse

Hej med jer:-)

Jeg er ny her på baby.dk Har været igennem en del de sidste 5-6 mdr. Det hele startede for et par mdr. siden. da jeg var 20 uger gravid og var til scanning hvor de fandt multi misdannelser så fik jeg abort, der gik 3 mdr hvor jeg nu igen er gravid,, og er super glad for det, men jeg er meget i tvivl om hvordan forløbet bliver for mig, er der nogen af jer da har prøvet noget ligende?  knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Low

Sweet-Nurse skriver:

Hej med jer:-)

Jeg er ny her på baby.dk Har været igennem en del de sidste 5-6 mdr. Det hele startede for et par mdr. siden. da jeg var 20 uger gravid og var til scanning hvor de fandt multi misdannelser så fik jeg abort, der gik 3 mdr hvor jeg nu igen er gravid,, og er super glad for det, men jeg er meget i tvivl om hvordan forløbet bliver for mig, er der nogen af jer da har prøvet noget ligende?  knus

Først og fremmest vil jeg sige velkommen .Jeg har ikke prøvet en abort som du har prøvet. Men jeg vil gå ud fra at du vil få flere tjek og måske en ekstra scanning. Jeg kunne forstille mig at der vil blive holdt mere øje med denne graviditet.

Anmeld

17. juni 2010

Sweet-Nurse

Tak :-)

jeg har nemlig fået at vide fra min egen læge at jeg bliver fulgt tæt  og han har også send henv. men jeg har ikke høret noget fra dem..men...jeg  er også kun 7 uger henne sååå skal jeg nok være lidt mere tålmodig men  tålmodigheden er ikke så stor  lige nu

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til.

Jeg har selv været igennem noget lignene... Jeg mistede vores Spunk i 15. uge, hvor jeg måtte abortere den, fordi den var meget syg. (trisomi21 + hjertefejl osv).

Efterfølgende, gik der et stykke tid, før jeg mentalt var klar til at blive gravid igen. Da jeg så blev det, endte det desværre med en sa i 8. uge...

DOG er jeg gravid nu og i 29. uge og alt går fint.

Jeg kan ikke fortælle dig at det bliver lettere med tiden... Uskylden over graviditeten, er væk for mit vedkommende. Jeg elsker min mave og jeg elsker mit barn i mavsen. Men de første 12-15 uger, var et helvede at komme igennem. Og endnu mere de første indtil uge 10, pga min sa udover...

Nu er jeg jo langt over, både MD og NF og det hele, men stadig sidder frygten i mig. Frygten for at hun stopper med at bevæge sig eller der sker noget med hende. Jeg glæder mig til hun er født og jeg kan nyde min bebs.

Jeg HÅBER HÅBER HÅBER alt for dig, at din graviditet bliver gnidningsfri og skøn og at du får den dejligste baby, men jeg kan ikke love dig at det kommer til at føles bedre og du bliver tryg og helt uden bekymringer.

STORT kram og held og lykke til dig.

Anmeld

17. juni 2010

Sweet-Nurse

Glad for at høre at det går godt med dig nu og at du er kommet godt igennem den miste kritiske fase .

Jeg kan godt mærke at angsten er der og den er meget større for at miste end den var sidste gang, for der regnede jeg bare med at det hele gik godt, men men men....det var så lang væk fra godt..... 

Har du været tl ekstra undersøgelser/scanninger og hvornår var du til den første scanning?

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.