Panodil ved tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.282 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

hc=k

Jeg er sådan en person som mener at panodil er noget man tager hvis det er absolut nødvendigt og ikke før, så derfor er jeg heller ikke stor fan af at give min søn det med mindre han har meget høj feber eller hvis han nu fx var kommet slemt til skade.

Nu er det så jeg vil spørge jer om i giver jeres børn panodil ved tænder????

Jeg har hørt om rigtig mange der giver panodil bare der er mistanke til at barnet er ved at få tænder.

Hilsen Henni ( Mor til Kristopher som ikke vil sove på grund af kindtænder )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Low

hc=k skriver:

Jeg er sådan en person som mener at panodil er noget man tager hvis det er absolut nødvendigt og ikke før, så derfor er jeg heller ikke stor fan af at give min søn det med mindre han har meget høj feber eller hvis han nu fx var kommet slemt til skade.

Nu er det så jeg vil spørge jer om i giver jeres børn panodil ved tænder????

Jeg har hørt om rigtig mange der giver panodil bare der er mistanke til at barnet er ved at få tænder.

Hilsen Henni ( Mor til Kristopher som ikke vil sove på grund af kindtænder )

Nu har jeg ikke født endnu men jeg vil helt klart IKKE bruge det til min søn når han er ved at få tænder. Kun hvis min læge eller en anden professionel anbefaler det.

Hilsen Ditte, 40+2

Anmeld

17. juni 2010

hc=k

Low skriver:

Nu har jeg ikke født endnu men jeg vil helt klart IKKE bruge det til min søn når han er ved at få tænder. Kun hvis min læge eller en anden professionel anbefaler det.

Hilsen Ditte, 40+2

Jamen det er nemlig lige det. Lægen sagde at han synes jeg skulle give ham det fordi han får feber hver gang han får tænder, meeeeen jeg tøver godt nok meget..

Anmeld

17. juni 2010

Low

hc=k skriver:

Jamen det er nemlig lige det. Lægen sagde at han synes jeg skulle give ham det fordi han får feber hver gang han får tænder, meeeeen jeg tøver godt nok meget..

Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg har det faktisk lidt som dig. Jeg er ikke vild med at tage sådan noget selv og ville derfor tøve med at selv give min søn det.

Anmeld

17. juni 2010

hc=k

Low skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg har det faktisk lidt som dig. Jeg er ikke vild med at tage sådan noget selv og ville derfor tøve med at selv give min søn det.

Det er nemlig lige præcis det. Jeg synes bare at man skal passe på med at give små børn sådan noget med mindre der virkelig er en grund til det.

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

bruger kun panodil hvis min dater har høj feber og ellers så ldit som jeg nu kan komme i kontakt med det for syntes ikke hun har brug for alt det der, selvf bliver børn pylleret og det gør lidt ondt når de får tænder man panodil er ikke løsningen på det, nu har asta som regl kun høj feber (sjovt nok) når hun får tænder og så lidt rød numse og pylleret lidt men det er det, sove kan hun sagtens.

Anmeld

17. juni 2010

hc=k

Astasmor skriver:

bruger kun panodil hvis min dater har høj feber og ellers så ldit som jeg nu kan komme i kontakt med det for syntes ikke hun har brug for alt det der, selvf bliver børn pylleret og det gør lidt ondt når de får tænder man panodil er ikke løsningen på det, nu har asta som regl kun høj feber (sjovt nok) når hun får tænder og så lidt rød numse og pylleret lidt men det er det, sove kan hun sagtens.

Det er nemlig lige præcis det jeg også mener.

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

hc=k skriver:

Det er nemlig lige præcis det jeg også mener.

det er synd at fylde små børn med smertelindrene medicin syntes jeg med mindre det er nødvendigt jo.

for hvis man skulle gøre det for hver gang de pyllered lidt og slog sig lidt så ville der jo bare blive fyldt på dem hele tiden.

Anmeld

17. juni 2010

Maise

havde det ligesom dig, men i søndags skreg min pige i 2 timer næsten uafbrudt og bed og bed mig. jeg gav hende en panodil suppositorie fordi jeg ikke kunne holde ud af se hende i smerte, jeg havde forsøgt alt hvad jeg kunne med alt andet inden. efter ca 40 min. faldt hun om i mine arme og sov hele natten, kun afbrudt af 1 amning. om det var panodilen eller udmattelse, formentlig begge dele.

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Jeg bruger flydende panodil til min datter når det er rigtig slemt med tænder og feber...

Nu er det godt nok også et ½ år siden der sidst er dukket en tand frem...

Har en datter med 6 tænder... Kærligste smil hun kan sende...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.