Hørfrø???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Frejasmor

Hejsa er der nogen af jer der har erfaringer med hørfrø mod forstoppelse til jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

birgitte

Frejasmor skriver:

Hejsa er der nogen af jer der har erfaringer med hørfrø mod forstoppelse til jeres børn?

burde virke hvis du lader en tsk stå i blød i lidt vand og lade barnet drikke det så vil det  lette afføringen! men jeg brugte selv sveskemos/grød da mine var små og det virkede altså også rigtig godt!

Håber det virker

Anmeld

17. juni 2010

Frejasmor

birgitte skriver:

burde virke hvis du lader en tsk stå i blød i lidt vand og lade barnet drikke det så vil det  lette afføringen! men jeg brugte selv sveskemos/grød da mine var små og det virkede altså også rigtig godt!

Håber det virker

skal hun drikke frøene?? Hun er lige knap 10 mdr...

Anmeld

17. juni 2010

birgitte

jaa altså det er sådan jeg har erfaringen med dem selv men som sagt ikke fra ungerne. ved faktisk ikke om det kan lade sig gøre når hun kun er 10 mdr...kan du ikke spørge din sundhedsplejerske de plejer at vide den slag`s?! men hvad med at prøve sveskemosen?

Anmeld

17. juni 2010

hc=k

Sviskemos er bare rigtig godt til forstoppelse det giver jeg virkelig 5

Anmeld

17. juni 2010

Frejasmor

Jeg har skam prøvet sveskemos men det er hun ike så begejstret for... desværre..

Min sp siger at det er bedre med lactulose end sveskemos, hvilket jeg ikke helt kan forstå..

Hun er på lactulose nu men er ved at trappe ned for er ikke vild med at hun skal have det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.