Jeg bor alene med mine 2 børn på 4 og 6 år, den lejlighed ved siden af os, har stået tom længe, men nu er der kommet en ny lejer, (vi bor i et privat hus med ialt 4 lejligheder til udlejning).
Nu er der så sket det, at min nye nabo har slået benene væk under mig, og det er gengældt, men jeg er som sagt alene med 2 børn og får alle de tilskud som jeg er berettiget til, men nu er jeg bange for, hvad kommunen kan finde på, at sige vi laver socialt bedrageri, vi har hver vores lejekontrakt og han betaler INTET til min husførelse, og vi har ingen fælles økonomi, men er det beviser nok?
Han har sovet nogle gange her ved mig, hvor tit må kærester sove sammen?
Jeg har læst mig til at kommunen kan indhente oplysninger hos vores udlejer, banker, private tele og forsyningsselskaber, private boligselskaber og -foreninger, arbejdsløshedskasser, fagforeninger, pengeinstitutter, andre offentlige myndigheder, post Danmark samt institutionsbestyrere og lignede. Oplysningerne kan fra andre offentlige myndigheder indhentes elektronisk via registersamkøring.
Jeg tænker lidt på den sag fra, ved ikke helt hvor den er fra, med en kvinde der boede i et hus også kom der en mandlig lejer til at bo ovenpå hende, og kommunen sagde at de lavede socialt bedrageri, ved ikke hvad der videre er sket i den sag.
Vil da helst ikke opgive min nye romance ;-(
Nogle der har nogle svar eller en mening?
knus fra Mig.
Anmeld