siiiiiiiiiiw

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Patrick07

Caroline86 skriver:

hmm.. tænke tænke.. tror det kostede 45 kr.... De er hammer gode! Laura har en i lyserød&lilla og hun æææælsker den

Den ser altså også bare super ud.. også jeg helt vildt med de farver der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Patrick07 skriver:

Den ser altså også bare super ud.. også jeg helt vildt med de farver der

de har flere derude, hvis det skulle friste?

alternativt kan du gå ind på deres hjemmeside.. det kan være de vil sende én til dig!?

www.bornebiksen.dk

Anmeld

21. juni 2010

M&F&C

Caroline86 skriver:

hmm.. tænke tænke.. tror det kostede 45 kr.... De er hammer gode! Laura har en i lyserød&lilla og hun æææælsker den

Frederikke har også en (eller havde - da hun ikke rigtig putter ting i munden mere)  Den er især blevet brugt når hun har fået tænder ..... fantastisk kløpind til de små gummer, når den har været i køleskabet

God opfindelse!!

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Malene&Frederikke skriver:

Frederikke har også en (eller havde - da hun ikke rigtig putter ting i munden mere)  Den er især blevet brugt når hun har fået tænder ..... fantastisk kløpind til de små gummer, når den har været i køleskabet

God opfindelse!!

Ja, Laura gnasker glædeligt løs på den.. også når den ikke har været i køleskab, faktisk den klør dejligt uanset hvad

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Caroline86 skriver:

de har flere derude, hvis det skulle friste?

alternativt kan du gå ind på deres hjemmeside.. det kan være de vil sende én til dig!?

www.bornebiksen.dk

uhh det kunne den helt sikkert hehe.. luer lige deres webshop... hehe

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Caroline86 skriver:

Ja, Laura gnasker glædeligt løs på den.. også når den ikke har været i køleskab, faktisk den klør dejligt uanset hvad

Jeg kan ikke lige læse hvad den hedder på dit billede i indlæget.. kan du muligvis lige skrive navnet på den

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Patrick07 skriver:

uhh det kunne den helt sikkert hehe.. luer lige deres webshop... hehe

Deres shop er RØV dårlig Men deres butik er smadder god

ellers ring til dem.. de er super søde derude, så jeg tror egentlig ikke det er et problem at få dem til at sende den, selv hvis den ikke er i deres webshop

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Patrick07 skriver:

Jeg kan ikke lige læse hvad den hedder på dit billede i indlæget.. kan du muligvis lige skrive navnet på den

det er en tommee Tippee... tror de hedder.. hmm...måske Toothy Peg.. kan lige tjekke senere når jeg sender Siw's afsted..

Anmeld

21. juni 2010

Patrick07

Caroline86 skriver:

det er en tommee Tippee... tror de hedder.. hmm...måske Toothy Peg.. kan lige tjekke senere når jeg sender Siw's afsted..

det ville være lækkert... tak

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Patrick07 skriver:

det ville være lækkert... tak

fandt den lige frem.. de hedder Toothy Peg hvis de er i tvivl er det dem der hedder "trin 4" og så ligner de en lille vægtstang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.