Banken sagde JA....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Ih altså, kan slet ikke sidde stille og skal endda møde på arbejde her kl 15 og først fri i morgen kl 04...

Men det korte er at banken har sagt ja til huset vi i et stykke tid har haft kigget på og været ude at se utallige gange...

http://www.domisil.dk/(1rfbmanwqwdrpb455bp54k55)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=68932&DID=140

Alt det gode er at vi så kan spare den ene bil væk - har max 300 m til vores dp - max 1½ km til den nye børnehave de er ved at bygge, som står færdig til når frederic skal starte - jeg kan cykle til og fra arbjede.

Det første hus af de mange vi har kigget på, hvor vi har den helt rigtige mave fornemmelse af at 'det er dét'  - at det er der frederic skal vokse op - bare følelsen af at det føltes som 'hjem'...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til Frederic skriver:

Ih altså, kan slet ikke sidde stille og skal endda møde på arbejde her kl 15 og først fri i morgen kl 04...

Men det korte er at banken har sagt ja til huset vi i et stykke tid har haft kigget på og været ude at se utallige gange...

http://www.domisil.dk/(1rfbmanwqwdrpb455bp54k55)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=68932&DID=140

Alt det gode er at vi så kan spare den ene bil væk - har max 300 m til vores dp - max 1½ km til den nye børnehave de er ved at bygge, som står færdig til når frederic skal starte - jeg kan cykle til og fra arbjede.

Det første hus af de mange vi har kigget på, hvor vi har den helt rigtige mave fornemmelse af at 'det er dét'  - at det er der frederic skal vokse op - bare følelsen af at det føltes som 'hjem'...

TILLYKKE!!!! hvor er det bare skønt

Anmeld

17. juni 2010

Caroline86 skriver:

TILLYKKE!!!! hvor er det bare skønt

Det er bare mega fedt...

og tak...

Måtte bare lige dele det med jer andre..

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Det er bare mega fedt...

og tak...

det kan jeg da godt forstå!

Hvornår overtager I så?

Anmeld

17. juni 2010

Caroline86 skriver:

det kan jeg da godt forstå!

Hvornår overtager I så?

Vi skal lige have fundet ud af med opsigelse på lejlighed - advokat på hus mm. Men inden for nærmeste fremtid...

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Vi skal lige have fundet ud af med opsigelse på lejlighed - advokat på hus mm. Men inden for nærmeste fremtid...

fedt!

Vi skal i gang med projekt flyttekasse i aften Det er den mindre sjove del af ny bolig..

Anmeld

17. juni 2010

Skouboe

TILLYKKE !!! Det er SÅ skønt at flytte fra lejlighed til hus... bare det at kunne gå ud på græsplænen i bare tæer om morgenen... Jeg nyder det stadig i fulde drag og det er 2 år siden vi gjorde det..

Anmeld

17. juni 2010

mariamiss6

Det er bare mega fedt...

og tak...

Hvor sejt

Tillykke med det...

Hvor er det dejligt for jer... Elsker når drømme går i opfyldelse....

Anmeld

17. juni 2010

<3

TILLYKKE!!!! Hvor dejligt for jer! Ved jo at du allerede kan se jer bo i huset og lave hule i haven

Altså hvor er jeg glad på jeres vegne! Dejligt at høre!

Anmeld

17. juni 2010

blomst84

KÆMPE TILLYKKE  sidder i samme situation og skal skrive købsaftalen under på søndag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.