kan jeg være gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Miia90

har rigtig meget kvalme mest om morgen og om aften og lidt om dagen. meget træt. spiser meget mere en jeg normalt går. og synes jeg er begyndt og få lidt ondt i bebserne

forventer min mens. d. 27juni. så der er 11 dage endnu.

hvis jeg nu er gravid, ville jeg så kunne se det på den G.test imorgen tidelig ?

bare fingre for den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Alberts/

det sjælden det kan ses så tidligt da er vist ikke er hcg nok, tror det bedst at teste når du er gået over tid(;

men du kan altid prøve(; men lad hver med at håbe(;

held og lykke

Anmeld

17. juni 2010

Alberts/

det sjælden det kan ses så tidligt da er vist ikke er hcg nok, tror det bedst at teste når du er gået over tid(;

men du kan altid prøve(; men lad hver med at håbe(;

held og lykke

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvis du først har forventet mens dag om 11 dage må du have haft æl for ca. 3 dage siden!? Hvis det er tilfældet har et evt. befrugtet æg endnu ikke sat sig fast, og du burde ikke have symptomer allerede, da kroppen faktisk ikke ved den er gravid Af samme årsag er det ikke sandsynligt at du kan få en positiv test. En graviditetstest påviser tilstedeværelsen af hormonet HCG som kun dannes ved graviditet. Hormonet dannes så snart ægget sætter sig fast i slimhinden i livmoderen (ca en uge efter befrugtning)

Jeg skal nok krydse for at du er gravid, men du er nok nødt til at væbne dig med tålmodighed

Knus Caroline

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Pas på med at håbe allerede... Kroppen kan drille enormt meget...

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Miia90 skriver:

har rigtig meget kvalme mest om morgen og om aften og lidt om dagen. meget træt. spiser meget mere en jeg normalt går. og synes jeg er begyndt og få lidt ondt i bebserne

forventer min mens. d. 27juni. så der er 11 dage endnu.

hvis jeg nu er gravid, ville jeg så kunne se det på den G.test imorgen tidelig ?

bare fingre for den er der

Selvom vente tiden er svær, så ville jeg også synes du skal vente til ihverfald 1-2 dage efter dit lort sku ha været kommet... Da en test nu som regel ikk vil vise noget, og det er så dumt og gå og være skuffet hvis nu der er noget alligevel

Men jeg krydser da for der er noget

Anmeld

17. juni 2010

Miia90

hovsa. skal teste d. 26 juni.

og ville ha ægløsning mellem d. 7 og 12 juni

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miia90 skriver:

hovsa. skal teste d. 26 juni.

og ville ha ægløsning mellem d. 7 og 12 juni

chancen for en positiv test er stadig MEGET lille, men den er der da..... Hvis jeg var dig, ville jeg vente til efter d. 26. men at teste... Ventetiden er svær, men det hele værd (tro mig )

knus

Anmeld

17. juni 2010

Low

Jeg synes at det ville være synd for dig selv, hvis du satte næsen op efter for meget. Hvis du har for store forventninger, så tror jeg at det bliver meget hårdt for dig hvis testen så viser at der ingen bebs er.

Jeg synes heller du skulle vente til at din mens udebliver, selv om det er svært at vente. Men jeg  for dig alligevel.

Anmeld

17. juni 2010

Heidi85

Håber den er hjemme  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.