Så købte vi sgu lige en barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

AnjamortilWilliam

Mor til David skriver:

Tænkte på vej derover "Hvis parkeringspladsen er fyldt, kører jeg hjem igen!" (bor to min fra Babysam i Tilst...) men så holdt der kun 5 biler! Ekspedienten sagde at der er åbnings et-eller-andet i Horsens, så de regnede ikke med at få så mange kunder som sidste år, hvor folk åbenbart havde stået i kø fra kl 6 om morgenen  Parkeringspladsen var så i øvrigt fuld da vi kom tilbage til middag for at hente den (manden skulle lige stå op )

Og billede :

Tillykke med vognen. Den er bare super flot og ser rigtig god ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

... Brio Sport - var sat 2000 kr ned i Babysam! Havde frygtet udsalgshelvede med en milliard menensker, men det var det heldigvis ikke Der stod en ekspedient klar til mig og vognen var ikke udsolgt! (kom kl 9.20 og de var startet kl. 8 - så det var jo ikke til at vide...)

Så nu har vi sådan set alt klart til lillebror (lidt skræmmende) - og barnevognen er altså allerede hjemme (er 28+0 i dag)

Dejligt, vi købte også en i dag Og den er altså også med hjemme...

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Dejligt, vi købte også en i dag Og den er altså også med hjemme...

Den samme?

var der kø der hvor du var?

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

AnjamortilWilliam skriver:

Tillykke med vognen. Den er bare super flot og ser rigtig god ud.

Tak Den ser i hvert fald ud til at være god

Anmeld

17. juni 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Den samme?

var der kø der hvor du var?

Nej vi har købt en Emmaljunga, så ingen kø

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Nej vi har købt en Emmaljunga, så ingen kø

Ok - der var laaang kø ved kassen da vi skulle hente den ved middagstid - så det må være gået ud over "alle" (også dem der ikke købte udsalgsvarer...)

Anmeld

18. juni 2010

Nina Amelia

Hvor er den flot! Tillykke med den Vi havde også vores første "udsalgsoplevelse" i en BabySam og hold da op nogle ivrige damer nogle af dem :p Jeg er glad for at vi ikke skulle have nogle af de mest eftertragtede varer

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Nina Amelia skriver:

Hvor er den flot! Tillykke med den Vi havde også vores første "udsalgsoplevelse" i en BabySam og hold da op nogle ivrige damer nogle af dem :p Jeg er glad for at vi ikke skulle have nogle af de mest eftertragtede varer

Tak Den står stadig i stuen, så jeg lige kan kigge lidt på den; den skal egentligt ud i skuret at stå - der er jo lige et stykke tid til den skal bruges...

Men det med "damerne" slap jeg så heldigvis for Var kørt hjem igen´, hvis der havde været mange! Tror jeg havde flippet hvis det havde været sådan noget med skubben og masen - det er mit temperament bare overhovedet ikke til - gravid eller ej

Anmeld

18. juni 2010

Nina Amelia

Mor til David skriver:

Tak Den står stadig i stuen, så jeg lige kan kigge lidt på den; den skal egentligt ud i skuret at stå - der er jo lige et stykke tid til den skal bruges...

Men det med "damerne" slap jeg så heldigvis for Var kørt hjem igen´, hvis der havde været mange! Tror jeg havde flippet hvis det havde været sådan noget med skubben og masen - det er mit temperament bare overhovedet ikke til - gravid eller ej

Vores står også i skuret så er lige ude og kigge til den engang imellem

Dejligt at du ikke blev blæst omkuld he he.. Kæresten og jeg fik travlt med at komme af vejen et par gange, bl. a. da nogle Esprit pusletasker blev mærket ned. Men vi kom hjem med det vi skulle og uden skrammer

Anmeld

18. juni 2010

nynne-l

Mor til David skriver:

... Brio Sport - var sat 2000 kr ned i Babysam! Havde frygtet udsalgshelvede med en milliard menensker, men det var det heldigvis ikke Der stod en ekspedient klar til mig og vognen var ikke udsolgt! (kom kl 9.20 og de var startet kl. 8 - så det var jo ikke til at vide...)

Så nu har vi sådan set alt klart til lillebror (lidt skræmmende) - og barnevognen er altså allerede hjemme (er 28+0 i dag)

vi købte den samme da vi skulle have lille manden og er super glad for den det er bare en skøn vogn og et super godt køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.